Gå til innhold

Synes folk at hip dips er lite feminint/usexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ganske store hip dips. Er ellers slank, så det har ikke noe med overflødig fett å gjøre. Beinstrukturen min bare er sånn. Er skikkelig usikker på dem og går ofte i store klær for å skjule dem. Synes det er trist å ha det sånn, da. Men skjemmes skikkelig over dem.

K36

Anonymkode: 08299...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ganske store hip dips. Er ellers slank, så det har ikke noe med overflødig fett å gjøre. Beinstrukturen min bare er sånn. Er skikkelig usikker på dem og går ofte i store klær for å skjule dem. Synes det er trist å ha det sånn, da. Men skjemmes skikkelig over dem.

K36

Som så mange jenter i din alder leter du etter feil på kroppen din. Ikke gjør der bare, du ser garantert helt fin ut så ikke bruk mer tid på de tankene der. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg visste ikke hva hip dips var engang, før Sophie Elise gjorde et nummer ut av fenomenet. Sånne som henne, som tjener til livets opphold på en måte som bidrar til å gjøre jenter/kvinner usikre på egen kropp og utseende burde ikke få oppmerksomhet i media i det hele tatt.

Glem begrepet hip dips. Du har en kropp, den er skapt som den er, den er fin som den er, og den er funksjonell. Elsk den, og drit i kroppspresset. Kroppsfasong er individuelt, og kan ikke ha med trender å gjøre. Det er jo galskap.

Faen, jenter, nå må vi slutte å la oss påvirke av denne dritten!?

Anonymkode: a2f2a...8c3

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg visste ikke hva hip dips var engang, før Sophie Elise gjorde et nummer ut av fenomenet. Sånne som henne, som tjener til livets opphold på en måte som bidrar til å gjøre jenter/kvinner usikre på egen kropp og utseende burde ikke få oppmerksomhet i media i det hele tatt.

Glem begrepet hip dips. Du har en kropp, den er skapt som den er, den er fin som den er, og den er funksjonell. Elsk den, og drit i kroppspresset. Kroppsfasong er individuelt, og kan ikke ha med trender å gjøre. Det er jo galskap.

Faen, jenter, nå må vi slutte å la oss påvirke av denne dritten!?

Skulle til å skrive det samme. Ingen i hele verden bryr seg om dine hip dips, ts. Har aldri sett en person hvor jeg har tenkt over hip dips i det hele tatt.

Anonymkode: 12566...ef9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😭

Takk dere! Jeg så på Tiktok (jada, verdens mest giftige app) en dame som bare viste frem den nye kjolen sin. Hun hadde hipdips, akkurat likens kroppsfasong som meg. Derfor følger jeg henne, fordi det er fint å se ulike antrekk hun setter sammen. Men kommentarfeltet TOK AV. Flere skrev at hun var ekkel som viste frem dips'a, andre skrev at sånne som henne ikke burde fått lov å gå i sånne klær osv. Vet det er nettet, og at folk er idioter på nett, men er så dritt å lese.

ts

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😭

Takk dere! Jeg så på Tiktok (jada, verdens mest giftige app) en dame som bare viste frem den nye kjolen sin. Hun hadde hipdips, akkurat likens kroppsfasong som meg. Derfor følger jeg henne, fordi det er fint å se ulike antrekk hun setter sammen. Men kommentarfeltet TOK AV. Flere skrev at hun var ekkel som viste frem dips'a, andre skrev at sånne som henne ikke burde fått lov å gå i sånne klær osv. Vet det er nettet, og at folk er idioter på nett, men er så dritt å lese.

ts

Du må bare slutte å lese sånt. Det tjener ikke til noe annet enn å trykke deg ned. De har jo ikke rett  i det de spyr ut av seg, disse trollene? De er bare tragiske folk uten folkeskikk som dessverre ikke har noe bedre å ta seg til.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

😭

ts

De som skriver slike kommentarer i kommentarfeltet sliter mentalt. Husker da jeg var yngre og veldig usikker fordi jeg har ikke den såkalte ''innie'' underliv, lite eller ingen kjønnslepper.  Kjønnsleppene er litt store. Var 100% sikker på at ingen mann ville elske meg, at jeg måtte operere underlivet mitt. Noe som er helt sinnsykt, fordi nå ser jeg ikke noe problem med det og har en mann som aldri får nok av meg.

Du er fin og verdifull. Ikke hør på de idiotene.❤️

Anonymkode: f41f7...88a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😭

ts

Tipper det er barn som holder på sånn. Barn kan være skikkelig fæle, og spesielt på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper det er barn som holder på sånn. Barn kan være skikkelig fæle, og spesielt på nett.

Det var nok blant annet godt voksne kvinnfolk. Og noen på min alder-ish... Kanskje litt yngre. Definitivt ikke (bare) barn. Synes skikkelig synd på hun kjole-dama. Det kom så uprovosert, hun bare viste frem kjolen sin liksom...

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig syntes jeg ikke hipdips er noe fint, og jeg bruker ikke tiktok. Den ødelegger timeglassformen, og mine misliker jeg mest fordi de gjør rumpa mer «firkantet». Mine er av fett ikke beinstruktur, skal gå ned i vekt og evt. fettsuge resten. Men syntes ikke det er «ufeminint» eller unormalt, veldig mange har dette. Ikke bryr jeg meg hvordan andre ser ut heller, men personlig vil jeg ikke ha det selv :) handler nok om kroppstype også, på noen ser det nok bedre ut enn på andre. 

Anonymkode: 2d06a...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følgende 🌟 har hipdips: 

IMG_5548.thumb.jpeg.65dd87116567e326a64d6174947dd4e8.jpegIMG_5549.thumb.jpeg.629a50fd471bc7e41ebc00669f336eb1.jpegIMG_5550.thumb.jpeg.29fd8f4767c6bfe4e68845641ebdb2ae.jpegIMG_5551.thumb.jpeg.1b51d3cdc8f64d6a488ac100bf52573c.jpegIMG_5552.thumb.jpeg.e5759e2b6d1817151fafcb6cc04e4555.jpegIMG_5553.thumb.jpeg.1de5de36df42239081e7d10913a16137.jpeg

Og..?

Anonymkode: d1069...b44

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis vi skal begynne å snakke om «skavanker» på kroppen, så har vi: 

cankles, crow’s feet, hip dips, (lack of a) thigh gap, (lack of a) pussy gap, gummy smiles, laugh lines, bunny lines (nose wrinkles), etc.

Hvem går rundt og tenker på alt det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde faktisk en samtale med en god venninne om dette for en tid tilbake siden. Måtte få en forklaring, og hun viste bilder (fra google 😉).  Jeg har aldri hørt om dette, lagt merke til dette og har aldri hørt at noen av kompisene mine har omtalt dette noensinne!

Dermed tror jeg, basert på egen erfaring, at dette ikke verken er lite feminint eller usexy!

Anonymkode: c54b9...95a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis vi skal begynne å snakke om «skavanker» på kroppen, så har vi: 

cankles, crow’s feet, hip dips, (lack of a) thigh gap, (lack of a) pussy gap, gummy smiles, laugh lines, bunny lines (nose wrinkles), etc.

Hvem går rundt og tenker på alt det der?

De som blir oppmerksom på det og føler seg usexy pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg har fått sånne tanker har jeg stoppet opp og tenkt 'fuck det'. Er ikke interessert i å ha slike negative tanker og få dårligere selvbilde. Spesielt med ting jeg ikke kan eller ikke vil gjøre noe med. Dessuten er det viktigere at den mannen jeg liker liker meg, og hvem enn han er så liker han meg som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HVA er hip dip? Skjønte ingenting, og bildene lenger opp viser jo helt normale slanke kropper. 

Anonymkode: 8c745...14c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Personlig syntes jeg ikke hipdips er noe fint, og jeg bruker ikke tiktok. Den ødelegger timeglassformen, og mine misliker jeg mest fordi de gjør rumpa mer «firkantet». Mine er av fett ikke beinstruktur, skal gå ned i vekt og evt. fettsuge resten. Men syntes ikke det er «ufeminint» eller unormalt, veldig mange har dette. Ikke bryr jeg meg hvordan andre ser ut heller, men personlig vil jeg ikke ha det selv :) handler nok om kroppstype også, på noen ser det nok bedre ut enn på andre. 

Anonymkode: 2d06a...791

Ja, rumpa blir firkantet faktisk! Jeg har smale hofter i tillegg, så kan liksom ikke "lene" meg på at hoftene er brede, så hele meg ser ut som en tynn firkant med pupper xD

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, svartkatt said:

Hver gang jeg har fått sånne tanker har jeg stoppet opp og tenkt 'fuck det'. Er ikke interessert i å ha slike negative tanker og få dårligere selvbilde. Spesielt med ting jeg ikke kan eller ikke vil gjøre noe med. Dessuten er det viktigere at den mannen jeg liker liker meg, og hvem enn han er så liker han meg som jeg er.

Det er sant, og min mann sier jeg er sexy og at han elsker kroppen min. Og DET bør jo bety noe. Men føler likevel at jeg ikke kan gå i visse klær fordi det vises så godt. Badetøy er bare å glemme.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

HVA er hip dip? Skjønte ingenting, og bildene lenger opp viser jo helt normale slanke kropper. 

Anonymkode: 8c745...14c

Det er en innsving i hofta, istedenfor at hofta er rund, hvis du skjønner.
Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også hip-dips og visste ikke at det hadde et navn eller var en greie; tenkte bare at jeg manglet litt hofter. Dels har jeg bygd musklene opp i områdene (gluteus medius og minimus) som har hjulpet litt og ellers gir jeg egentlig ganske F. Ingen bryr seg. Det er iallfall ikke det første en legger merke til og ikke det som avgjør om et forhold er liv laga eller ei. Din egen selvtillit og selvbilde, har du mye mer igjen å hente i å bygge opp. 

Anonymkode: 91e3b...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...