AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 Ja - hvilken nikotinfri snus smaker best, og gir et kick som ligner ordinær snus? Nettopp funnet ut at jeg er gravid, og sluttet tvert med snus i samme øyeblikk. Vil ha noe å "falle tilbake på", dersom nøden skulle bli stor. Enkelte nikotinfrie typer snus, inneholder vel ginseng o.l., som ikke skal brukes av gravide. Anonymkode: 042be...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja - hvilken nikotinfri snus smaker best, og gir et kick som ligner ordinær snus? Nettopp funnet ut at jeg er gravid, og sluttet tvert med snus i samme øyeblikk. Vil ha noe å "falle tilbake på", dersom nøden skulle bli stor. Enkelte nikotinfrie typer snus, inneholder vel ginseng o.l., som ikke skal brukes av gravide. Anonymkode: 042be...0b6 Det er vel blitt ulovlig med helt hvit snus i Norge? Så den snusen som er nikotinfri men lovlig, inneholder fortsatt tobakk🤔 Anonymkode: 0f64e...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel blitt ulovlig med helt hvit snus i Norge? Så den snusen som er nikotinfri men lovlig, inneholder fortsatt tobakk🤔 Anonymkode: 0f64e...75e De selger snus i norge som både er nikotinfri og tobakkfri, samboern minsnuser det😌 Anonymkode: 6a1f6...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Del Skrevet 5. mars 2024 Kick up.. Fri for tobakk og nikotin. Anonymkode: 073e6...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Del Skrevet 6. mars 2024 Kick up er ikke anbefalt for gravide. Google det. Onico original ble min back-up, men ble så sjukt kvalm at bare tanken på snus fikk meg til å gå under. Håper på det samme for deg, i aller beste mening. Anonymkode: a0c0a...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå