AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 20+ år. Hvor mye og hva slags smykker (inkludert øredobber, armbånd mm) bruker dere vanligvis til hverdags? Gjerne bilder. Anonymkode: 21f69...b78
Perelandra Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Jeg bruker mye fargerike perlekjeder, gjerne flere sammen. Her er "treet" mitt som jeg har på soverommet. De aller fleste har jeg laget selv, og jeg har enda flere enn dette. 😄 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 Perelandra skrev (På 4.3.2024 den 20.34): Jeg bruker mye fargerike perlekjeder, gjerne flere sammen. Her er "treet" mitt som jeg har på soverommet. De aller fleste har jeg laget selv, og jeg har enda flere enn dette. 😄 De var fine! Anonymkode: 16a13...ae6 2
PM75 Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Standard hverdagssmykker er giftering, øredobber i gull eller diamant og armbånd i gull. Jeg blir gjerne mer kreativ nærmere sommeren, da matcher smykkene antrekkene i farger og stil.
Trish Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Nesten alltid sølv. Hoop-øreringer (av og til andre typer), liten diamant eller studs i hull nr. 2, ear cuff på et øre. Et smykke, vanligvis en type chain-smykke. 4-6 ringer, vanligvis typisk "maskuline" ringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå