AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 Min søster og jeg prøvd å hjelpe henne å få solgt en fritidseiendom som ikke brukes lenger og som kun står og forfaller, av en eller annen grunn klarer hun å si at min søster og jeg kun er ute etter pengene for eiendommen og at hun skulle ønske hun hadde fått ordentlige unger. Dette syntes jeg er veldig vanskelig å tilgi og jeg svarte nok med samme mynt, men vi har aldri nevnt at vi skal ha noen av pengene for eiendommen, vi prøver bare å hjelpe å rydde og få den i orden til salg. Min mor har alltid vært spisk og ikke det man kan kalle en kjærlig og raus mor, men nå er jeg usikker på hvordan jeg skal klare å tilgi en slik uttalelse..? Anonymkode: 099f9...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4. mars 2024 #2 Del Skrevet 4. mars 2024 Utrolig tåpelig ting å si, og om dere var mest opptatt av å få verdien ved dette ville dere være bedre tjent med at eiendommen ikke ble solgt før hun dør. Da kunne hun ikke bruke opp pengene. Jeg hadde nok sagt tydelig fra om at dette var ugreit, og min motivasjon til å hjelpe hadde forduftet, men vet av erfaring at ugreie folk kan man ikke endre. Man må bare forholde seg til at de er som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Del Skrevet 4. mars 2024 Ja, motivasjonen for å hjelpe er borte, og både jeg og min søster er såret over en slik uttalelse, har vel egentlig bestemt meg for å holde avstand til henne en stund og se om det kommer en unnskyldning, men det tviler jeg sterkt på. Ts Anonymkode: 099f9...f2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, motivasjonen for å hjelpe er borte, og både jeg og min søster er såret over en slik uttalelse, har vel egentlig bestemt meg for å holde avstand til henne en stund og se om det kommer en unnskyldning, men det tviler jeg sterkt på. Ts Anonymkode: 099f9...f2c Ok. Anonymkode: a7a65...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå