Gå til innhold

Dere damer i slutten av 30-årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kler dere dere, og hvilke butikker handler dere på! Jeg har litt sånn identitetskrise i klesveien for tiden, føler meg mellom to faser, redd for å være for ungdommelig og for kjerring. 

Den nye moten med slengbukser og cargobukser byr meg også litt imot😅Sånn kledde jeg meg på ungdomssskolen liksom🤣

Hører gjerne fra andre i samme alder .. 

Anonymkode: f8591...67d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kler meg i jeans og genser. 

Anonymkode: bb6df...f93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans eller boyfriend jeans. Har også noen bootcut jeans. Hettegenser, strikket genser, eller singlet med skjorte eller cardigan over. Bruker skinnjakke, blazer eller dongerijakke på vår/høst. For det meste joggesko eller sneakers, og noen ganger skoletter om jeg skal ut.

På fritiden på sommeren bruker jeg løse sommerkjoler til midt på leggen. På jobb på sommer linbukse eller boyfriend jeans som kan brettes opp.

Handler på zalando, bonprix, hm, cubus, newyorker, lindex, sparkjøp

K37

Anonymkode: c0f5d...449

AnonymBruker
Skrevet

Har en avslappet stil, gjerne jeans eller en annen lett og ledig bukse, og en kul genser. Men har også noen litt penere bukser og skjorter og finere gensere. Bruker stort sett sneakers/joggesko. Har nok en ganske "ung" og sporty stil og føler det passer fint fortsatt. 

Kan handle billige steder som only, weekday, hm, osv. 

Men handler sjeldnere og mer kvalitet enn før. Nå går det f.eks. i holzweiler, selected, samsøe, sporty & rich, osv. 

I vår alder synes jeg det passer med både en litt ung stil og mer "damete". Kle deg i det du føler deg vel i, så går det nok helt fint 👍

Anonymkode: f16f5...c5e

Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvordan kler dere dere, og hvilke butikker handler dere på! Jeg har litt sånn identitetskrise i klesveien for tiden, føler meg mellom to faser, redd for å være for ungdommelig og for kjerring. 

Den nye moten med slengbukser og cargobukser byr meg også litt imot😅Sånn kledde jeg meg på ungdomssskolen liksom🤣

Hører gjerne fra andre i samme alder .. 

Anonymkode: f8591...67d

Jeg er ikke  den alderen nå, men jeg har jo vært der.

Da som nå så kler jeg meg i det jeg føler meg komfortabel i. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre folk måtte mene.

Handler i hovedsak på Gina tricot, sportmann, hennes og mauritz og hunkemøller...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste par årene forsøkt å få opp stilen min (etter ferdig runde med barnefødsler og kroppsendringer). Kler meg i det som passer den kroppen jeg har nå, som jeg føler ser bra ut. Dongeri, svarte bukser, skjørt, kjoler, både tettsittende og løse gensere og skjorter. Har fått mange komplimenter, også fra yngre damer på stilen.

Prøver å holde en litt klassisk stil med moderne vri. Ingen bare partier i mageregionen, ikke de aller største utringningene, og skjørt/ kjoler vil jeg helst ikke ha kortere enn til litt over kneet. Jeg er slank med former, så føler at det er mer stilfullt å dekke litt til. For dyp utringning eller for korte ting blir fort vulgært og virker litt for «desperat» føler jeg (ser ihvertfall slik ut på min kropp).

Finn ut hva som kler deg, både kropp og personlighet. Alt kan gjøres med stil! Test deg frem til hva som passer deg! Mitt tips er å dra i klesbutikker og prøve alt mulig. Prøv spesielt ting du ikke tror vil passe til deg, for du kan få noen overraskelser, og lærer da raskere hva du liker.

For øvrig har jeg handlet litt over alt, men mest billig: H&M, KappAhl, Gina Tricot, BikBok, Ellos, Lindex, Cubus. 

Anonymkode: 498ac...bf1

Skrevet

Kjoler/skjørt (ikke for korte), hele pene olabukser (ikke skinny og ikke baggy). Kjøper olabukser fra Cavour, ulldressbukser samme sted (kjøper på salg eller på Finn). T-skjorter uten print i bomull og cardigan. Ullstrømpebukser når det er kaldt, både til bukser og skjørt. Akkurat nå er jeg gravid, så hva enn jeg har av gravidtøy som passer, blitt mye ullundertøy på hjemmekontor denne vinteren! Kjøper mest klær på Finn. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun kjoler og skjørt. I varierende lengder. Korte kjoler og skjørt brukes dog ikke uten strømpebukse under.

Handler på nett, for eksempel hos Zalando og Bonprix, og i fysiske butikker her i Oslo som H&M, Cubus, Lindex, Match, Zara...altså ikke noe fancy.

39 år. 170 cm høy og veldig slank med timeglassfigur, så feminine klær ser bra ut på kroppen min. Synes ikke jeg kler jeans.

Anonymkode: 66d6a...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som grafisk designer på hjemmekontor, så her er det veldig avslappet stil. Jeg liker klær som er litt morsomme. Også liker jeg hoodies og oversized cardigans med skinnyjeans.
Handler klær overalt, i alle slags butikker. Men merker at jeg lener mer mot de som selger ung & hip mote.
Skal også ha mitt første barn i en alder av 37, og har ikke lyst til å føle meg som eldgammel mamma. Så prøver å kle meg ungt og kult - uten at det bikker over til å se ut som at jeg prøver for hardt. 😛

Anonymkode: f2e03...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...