AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Hei! Min storesøster gifter seg i april. Jeg sa ja til å være forlover før jeg fikk positiv graviditetstest. Jeg har sagt til henne at jeg ikke egentlig ønsker å være forlover, siden jeg har igjen ca 10 dager til termin fra bryllupsdatoen deres. Hun har ikke helt akseptert dette, og jeg er fortsatt forlover. Det innebærer jo å arrangere utdrikningslag. Jeg har heldigvis fått vår halvsøster og flere venninner av henne til å arrangere dette, da jeg er sengeliggende med bekkenproblemer. Jeg har nå begynt å slite med blodtrykksfall, og besvimer flere ganger om dagen. Ufattelig slitsomt. I helgen skal hun drikkes ut, og spørsmålet mitt er hvor langt jeg skal strekke strikken. Det er 4 timers kjøring dit det skal arrangeres, og det er masse aktivitet fra morgen til kveld, og på kvelden er det fyll og fest. Jeg hadde planer om å være tilskuer på endel av aktivitetene, samt være edru på kvelden og heller legge meg tidlig, men slik det er nå er jeg i tvil om jeg i det hele tatt bør reise. Hva ville dere gjort? Er det helt krise om forlover ikke deltar? Anonymkode: 2e47d...caf 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Hvis en venninne av deg hadde stilt deg samme spørsmål, hva ville du svart da? Anonymkode: baaed...dc3 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Hadde vært krise om du ikke stilte fordi du bare ikke ville, men med de plagene du oppgir som gravid hadde jeg som brud absolutt tenkt at om du ønsket å stå over så er det 100% innafor og forståelig!😊 Anonymkode: 4ded6...ddb 7 1
Raven.Writingdesk Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Min storesøster gifter seg i april. Jeg sa ja til å være forlover før jeg fikk positiv graviditetstest. Jeg har sagt til henne at jeg ikke egentlig ønsker å være forlover, siden jeg har igjen ca 10 dager til termin fra bryllupsdatoen deres. Hun har ikke helt akseptert dette, og jeg er fortsatt forlover. Det innebærer jo å arrangere utdrikningslag. Jeg har heldigvis fått vår halvsøster og flere venninner av henne til å arrangere dette, da jeg er sengeliggende med bekkenproblemer. Jeg har nå begynt å slite med blodtrykksfall, og besvimer flere ganger om dagen. Ufattelig slitsomt. I helgen skal hun drikkes ut, og spørsmålet mitt er hvor langt jeg skal strekke strikken. Det er 4 timers kjøring dit det skal arrangeres, og det er masse aktivitet fra morgen til kveld, og på kvelden er det fyll og fest. Jeg hadde planer om å være tilskuer på endel av aktivitetene, samt være edru på kvelden og heller legge meg tidlig, men slik det er nå er jeg i tvil om jeg i det hele tatt bør reise. Hva ville dere gjort? Er det helt krise om forlover ikke deltar? Anonymkode: 2e47d...caf Snakk med din søster, nei det er ikke helt krise. Samtidig håper jeg du snakker sant: om du drar på fjelltur eller driver andre aktiviteter i dette tidsrommet som gjør at hun kan trekke forklaringen din i tvil, er det åpenlyst ikke bra.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Hun må finne seg en backup forlover. Du er veldig nærme termin. Anonymkode: d36a6...301 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Du skal da virkelig ikke risikere helse og sikkerhet, for en utdrikningslag og et bryllup. Her tenker jeg du bare må fortelle alvoret i situasjonen din, så søsteren din kan finne seg en annen forlover, og også forstå hvorfor du ikke kommer i utdrikningslaget. Helsen din og baby først.. Anonymkode: c2859...62a 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Takk for innspill. Jeg kan jo ikke snakke med henne på forhånd ang utdrikningslag siden det skal være en overraskelse. Men må nok uansett snakke med henne etterpå. Og det er absolutt ikke løgn, jeg er sengeliggende stortsett hvert øyeblikk jeg ikke må ta vare på eldre barn. Utrolig kjipt, og prøver å ta meg sammen uten hell. hilsen TS Anonymkode: 2e47d...caf
BobbySocks Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 Ville sørget for at hun var klar over formen min på forhånd, en klagende snap i ny og ne skader ikke. Så kan hun da neppe si noe. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Synes det er litt rart at du ikke har satt deg ned med søsteren din når begynte å skjønne dine svangerskaps problemer.... Dette burde du gjort tidlig, for alle vet jo at utdrinkningslaget kommer, uansett... Og man skal jo høre med bruden hva vedkommende kan tenke seg... Altså det er altfor seint å si "hei jeg kan ikke være forlover nå" om det allerede er utdrikningslag til helgen?!?! Bli med på på det du kan bli med på. Deretter reis hjem når promillen stiger. Anonymkode: 9f446...095 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 Hjelp for en bridezilla…. Anonymkode: d1503...a23 1
Queen19 Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er litt rart at du ikke har satt deg ned med søsteren din når begynte å skjønne dine svangerskaps problemer.... Dette burde du gjort tidlig, for alle vet jo at utdrinkningslaget kommer, uansett... Og man skal jo høre med bruden hva vedkommende kan tenke seg... Altså det er altfor seint å si "hei jeg kan ikke være forlover nå" om det allerede er utdrikningslag til helgen?!?! Bli med på på det du kan bli med på. Deretter reis hjem når promillen stiger. Anonymkode: 9f446...095 Hun skal da ikke presse seg til et utdrikningslag når hun har bekkenløsning og blodtrykksfall, er du helt gal? Hun forsøkte å få søsteren til å finne en annen forlover, uten at søsteren aksepterte det. Kanskje eneste måten å formidle alvoret på, er ved å bli hjemme fra utdrikningslaget.. 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #12 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er litt rart at du ikke har satt deg ned med søsteren din når begynte å skjønne dine svangerskaps problemer.... Dette burde du gjort tidlig, for alle vet jo at utdrinkningslaget kommer, uansett... Og man skal jo høre med bruden hva vedkommende kan tenke seg... Altså det er altfor seint å si "hei jeg kan ikke være forlover nå" om det allerede er utdrikningslag til helgen?!?! Bli med på på det du kan bli med på. Deretter reis hjem når promillen stiger. Anonymkode: 9f446...095 Ts skal kjøre i 4 timer med blodtrykksfall og bekkenplager, være med på aktiviteter gjennom dagen, for så å kjøre 4 timer hjem. Kjempesmart løsning 👍🏻 Anonymkode: d1503...a23 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #13 Skrevet 4. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts skal kjøre i 4 timer med blodtrykksfall og bekkenplager, være med på aktiviteter gjennom dagen, for så å kjøre 4 timer hjem. Kjempesmart løsning 👍🏻 Anonymkode: d1503...a23 Ja, kjempe smart!!!! Er hun ikke i form, så lar hun vel til helvete vær vel... Jeg skrev "Bli med på på det du kan bli med på" Om TS ikke kan være med, SÅ LAR HUN VEL VÆR SOM ETT ANSVARLIG MENNESKE............. Anonymkode: 9f446...095 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #14 Skrevet 4. mars 2024 Nei, hallo. Hun må være takknemlig om du får med deg bryllupet, noe mer kan ikke kreves av deg. Spesielt ikke et utdrikningslag hvor det ofte er mye gåing og styr, flere lokasjoner etc. Ikke noe for et vondt bekken, det må de skjønne. Anonymkode: 7b089...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #15 Skrevet 4. mars 2024 TS her igjen. Jeg tok opp med henne allerede fra positiv graviditetstest at dette var en dårlig idé. Men er nok litt konfliktsky, og lot meg overtale da hun gikk rett i offerrollen Anonymkode: 2e47d...caf
nordlending Skrevet 4. mars 2024 #16 Skrevet 4. mars 2024 Jeg hadde ikke dratt, ikke sjans i havet. Det kan da umulig være trygt for verken deg eller andre om du begir deg ut på en sånn kjøretur? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #17 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her igjen. Jeg tok opp med henne allerede fra positiv graviditetstest at dette var en dårlig idé. Men er nok litt konfliktsky, og lot meg overtale da hun gikk rett i offerrollen Anonymkode: 2e47d...caf Her må du sette din egen og barnets helse i første rekke. Så får hun bli sur da.. Du ga beskjed for lenge siden, og det er ikke noe du kan styre at formen er såpass dårlig nå. For alt du vet kanskje du ligger på føden når bryllupet står, hva skal hun gjøre da, nekte deg å føde? 😅 Anonymkode: 8b0ca...981
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #18 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, kjempe smart!!!! Er hun ikke i form, så lar hun vel til helvete vær vel... Jeg skrev "Bli med på på det du kan bli med på" Om TS ikke kan være med, SÅ LAR HUN VEL VÆR SOM ETT ANSVARLIG MENNESKE............. Anonymkode: 9f446...095 Jøss det eskalerte fort Anonymkode: d1503...a23 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #19 Skrevet 5. mars 2024 Jeg personlig ville stått over pga dårlig form, men kanskje spilt inn et videoklipp der du sier du gjerne skulle vært der og ønsker henne en superfin dag? Anonymkode: 6f023...813 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #20 Skrevet 5. mars 2024 Om det er noe jeg hadde gitt fullstendig faen i så er det utdrikningslag, og jeg hadde lett gitt faen i bryllupet også om formen var like dårlig da. Folk legger alt for mye i det brullups-tullet likevel. Anonymkode: 055a1...03b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå