Gå til innhold

Dere med hund og hage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Altså, hæ?? Hunden min kan være ute for å så gå inn for å bæsje midt på kjøkkengulvet så det du sier er jo bare tull. Vi har over 5 mål med tomt hos oss, men bor inntil skog alle veier, så hvis jeg slipper hunden løs så har den uendelig med muligheter til å gjøre fra seg. Legger fortsatt kabler på vår tomt, gjerne rett der vi alltid går. 

Anonymkode: e6565...b61

Sorry, med da er det noe galt med hunden din. Jeg snakker om hunder flest, og det er ikke tull i det hele tatt.

Anonymkode: f8cc7...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ingen hunder liker EGENTLIG å bæsje i egen hage. Det er deres "stue", og ingen liker å bæsje i stua si. Hundene nevnt i tråden har ikke annet valg. De gjør det fordi de akutt må, eller fordi de ikke vet når de (eller om de) får neste tur. Skam dere, alle dere som lar hundene deres bæsje i hagen. Én ting er kl. 4 på natta med "rennaræv", men hunder foretrekker å bæsje utenfor tomten sin på en av de faste og passe lange turene sine. 

Det er vel for tungvint og ubeleilig å gå tur? Men hund skal dere ha.

For noe vås 😂

For din hund er det kanskje sånn, for mine er det ikke. For mine hunder er hagen "ute" akkurat som alle andre steder ute er "ute". Der går de gjerne på do. Og jeg slipper dem ofte ut i hagen for å gå på do, både morgen og kveld. 

De er med meg i stallen og skogen hver dag, og etter at vi har vært ute i 5 timer etter jobb, og gjerne lenger i helgene, så har hverken jeg eller hundene noe stort behov for å gå tur om kvelden. Så da går de på do i hagen.

Men da er jeg visst jævlig lat, tydeligvis 🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sorry, med da er det noe galt med hunden din. Jeg snakker om hunder flest, og det er ikke tull i det hele tatt.

Nei dette stemmer ikke. Frisk og fin hund, bare litt fisefin når det kommer til vær. Ts

AnonymBruker
Skrevet
Myrmica skrev (14 timer siden):

For noe vås 😂

For din hund er det kanskje sånn, for mine er det ikke. For mine hunder er hagen "ute" akkurat som alle andre steder ute er "ute". Der går de gjerne på do. Og jeg slipper dem ofte ut i hagen for å gå på do, både morgen og kveld. 

De er med meg i stallen og skogen hver dag, og etter at vi har vært ute i 5 timer etter jobb, og gjerne lenger i helgene, så har hverken jeg eller hundene noe stort behov for å gå tur om kvelden. Så da går de på do i hagen.

Men da er jeg visst jævlig lat, tydeligvis 🤣

Signerer denne 😅😅 ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...