AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #21 Skrevet 4. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har vært sammen med kjæresten i 7 år, vi er begge midt i 20-årene nå. Vi har det fint sammen, og planlegger å kjøpe leilighet. Men i det siste har jeg følt en stor usikkerhet på om jeg burde slå opp, selv om jeg virkelig ikke vil slå opp. Jeg har begynt å «crushe» på en fyr på jobb, selv om vi bare har snakket et par ganger. Nå er han flyttet og jeg vet at vi aldri blir å ses igjen, men jeg savner han og dagdrømmer om et liv men han. Jeg vet at han ikke tenker det samme om meg, men jeg klarer ikke la være å tenke på han. Jeg får utrolig dårlig samvittighet for dette ovenfor kjæresten min, og det føles som jeg har en klump i magen hver dag. Er dette normalt i langvarige forhold, eller burde jeg slå opp? Anonymkode: 38340...885 Klart du bør begynne feie over fyren på jobb. Kanskje sjæfen din også. Og naboen?. Så bør du begynne tenke på å si opp jobben og starte som professjonell flaxlodd spiller. Eller du kan vokse opp og innse at ingen her på kg vet hvordan DU har det og føler det. Og dermed ta ditt eget valg. Valget er ditt. (Selv om jeg antar du går for å basere deg på hva andre mener og sier) Anonymkode: 959f0...893
Hmmmmmm Skrevet 4. mars 2024 #22 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Alle har opplevd livet på både godt og vondt. Og de har i hvert fall erfaringer til å si at det TS holder på med er mest sannsynlig følelsesstyrt og ikke særlig gjennomtenkt Det å komme med slike påstander og kreve å ha rett fordi du har hatt det vondt er bare teit Anonymkode: 67896...f36 Alle har ikke opplevd et langt forhold over flere 10 år nei. Mange småunger her også. Det er helt normal å få følelser for andre selv om du er i et forhold. Ingen mennesker er roboter. 4
hvalstad45 Skrevet 4. mars 2024 #23 Skrevet 4. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Folk som "crusher" på andre folk er ikke modne nok til å bli samboer med en fast partner. Anonymkode: b2853...fcd For noen tullete nedsablinger av TS anonyme brukere kommer med her! Spør en hver som har vært i et langt forhold, en eller annen gang har de møtt noen annen de har hatt flott kjemi med, det er bare helt naturlig og ikke umodent! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #24 Skrevet 4. mars 2024 I løpet av mitt lange forhold, så har det et par ganger blusset opp følelser for en annen mann enn ektemannen min. Men jeg har ikke vannet de følelsene og de har da gått over. Det er jo ektemannen min jeg vil ha. Og etterhvert har de sterke følelsene for ektemannen min kommet tilbake. Det er helt normalt å oppleve, i alle fall blant de jeg kjenner. Anonymkode: 604e7...d74 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #25 Skrevet 4. mars 2024 Hannah80 skrev (5 timer siden): Det er ganske vanlig å crushe på noen andre en eller annen gang, i løpet av et forhold. Har gjort det selv også. Det går over, og jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Er jo ikke akkurat noe du styrer selv. Enig, men hadde tonen vært litt annerledes hvis ts var en mann? Anonymkode: e0941...a01 1
Akkarogg Skrevet 4. mars 2024 #26 Skrevet 4. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, men hadde tonen vært litt annerledes hvis ts var en mann? Anonymkode: e0941...a01 Selvfølgelig hadde den det.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #27 Skrevet 4. mars 2024 4 hours ago, Hmmmmmm said: Alle har ikke opplevd et langt forhold over flere 10 år nei. Mange småunger her også. Det er helt normal å få følelser for andre selv om du er i et forhold. Ingen mennesker er roboter. Og så? Betyr det at man skal følge disse følelsene? Vi er ikke apekatter lenger. Vi er faktisk logiske vesener. Alle vet at en forelskelse ikke sier noe om kompabiliteten til en partner Anonymkode: 67896...f36
Hmmmmmm Skrevet 5. mars 2024 #28 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og så? Betyr det at man skal følge disse følelsene? Vi er ikke apekatter lenger. Vi er faktisk logiske vesener. Alle vet at en forelskelse ikke sier noe om kompabiliteten til en partner Anonymkode: 67896...f36 Ts har ikke fulgt denne betattheten om det er et ord. Der er ikke utroskap å føle noe 2
Hmmmmmm Skrevet 5. mars 2024 #29 Skrevet 5. mars 2024 Akkarogg skrev (7 timer siden): Selvfølgelig hadde den det. Pust med magen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #30 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har vært sammen med kjæresten i 7 år, vi er begge midt i 20-årene nå. Vi har det fint sammen, og planlegger å kjøpe leilighet. Men i det siste har jeg følt en stor usikkerhet på om jeg burde slå opp, selv om jeg virkelig ikke vil slå opp. Jeg har begynt å «crushe» på en fyr på jobb, selv om vi bare har snakket et par ganger. Nå er han flyttet og jeg vet at vi aldri blir å ses igjen, men jeg savner han og dagdrømmer om et liv men han. Jeg vet at han ikke tenker det samme om meg, men jeg klarer ikke la være å tenke på han. Jeg får utrolig dårlig samvittighet for dette ovenfor kjæresten min, og det føles som jeg har en klump i magen hver dag. Er dette normalt i langvarige forhold, eller burde jeg slå opp? Anonymkode: 38340...885 Kan det være 7 års krise? Anonymkode: 497e8...421
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #31 Skrevet 5. mars 2024 Hadde du vært 35, hadde jeg vel rådet deg til å la tiden gå, å være betatt skjer med folk uten at man skal kaste alt på båten. Men dere er i midten av tjueåra og har vært sammen siden videregående…. Man utvikler seg ekstremt mye i alderen 18-25, og de som er «låst» i forhold i den alderen kan gjerne føle på at de har gått glipp av noe. Jeg kjenner par som ble sammen så unge og nå har vært et par i over 30 år, men da skal man passe veldig godt sammen, og tåle tøffe perioder. Anonymkode: 45633...0c0 2
Bombasi Skrevet 5. mars 2024 #32 Skrevet 5. mars 2024 (endret) Høres ut som 7-årskrisa. https://utforsksinnet.no/syvarskrisen-eksisterer-den-virkelig/ Der man distanserer seg fra kjæresten, lar seg lokke av andre og blir usikker. Hvis det du skriver i HI er det eneste som "plager" deg så burde du se det an videre. Dette kan gå seg til med mindre du dyrker kjærlighet ovenfor andre, samtidig som du svartmaler kjæresten din og forholdet deres. Da er nok løpet kjørt. Du bør iallfall ikke kjøpe leilighet med han nå. Endret 5. mars 2024 av Bombasi
Akkarogg Skrevet 5. mars 2024 #33 Skrevet 5. mars 2024 3 hours ago, Hmmmmmm said: Pust med magen. Pust med nesen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #34 Skrevet 5. mars 2024 3 hours ago, Hmmmmmm said: Ts har ikke fulgt denne betattheten om det er et ord. Der er ikke utroskap å føle noe Det har ingen skrevet. Anonymkode: 67896...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå