AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Noen her som vet om dette er automatisk eller om det blir lagt inn manuelt? Jeg har tatt en viktig blodtest og det står på furst pasient.no at den er under arbeid. Det er vel usannsynlig at den blir oppdatert idag om laboratoriet er stengt? (jeg vet forøvrig ikke om det er stengt) Jeg vet dette er dumme spm men jeg er veldig nervøs pga testen jeg har tatt så jeg tror jeg automatisk må spørre om hver ting jeg dessverre glemte å spørre om under blodprøven. Anonymkode: b28f1...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Den blir jo lagt inn når analysen er ferdig. Har du tatt for vitamin d så kan det ta lang tid. Anonymkode: 4f496...a95 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 De fleste analyser går det veldig fort med, men som nevnt over, tar det lenger tid dersom de skal analysere vitamin D. Dersom det er et stort avvik på visse analyser, pleier de å ringe rekvirerende lege, selv etter legekontorets åpningstid. Anonymkode: c5770...680 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Den blir jo lagt inn når analysen er ferdig. Har du tatt for vitamin d så kan det ta lang tid. Anonymkode: 4f496...a95 Det skjønner jeg 😊 takk for svar. Det er ikke vitamin D. Anonymkode: b28f1...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De fleste analyser går det veldig fort med, men som nevnt over, tar det lenger tid dersom de skal analysere vitamin D. Dersom det er et stort avvik på visse analyser, pleier de å ringe rekvirerende lege, selv etter legekontorets åpningstid. Anonymkode: c5770...680 Tusen takk for svar. Så det er ikke umulig at resultatet blir lagt inn i kveld om analysen ikke tar lang tid? Anonymkode: b28f1...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svar. Så det er ikke umulig at resultatet blir lagt inn i kveld om analysen ikke tar lang tid? Anonymkode: b28f1...c7f Kan få svar allerede i kveld ja, men det kommer jo helt an på når de mottok prøvene dine. Dersom prøvene ankom lab sent i ettermiddag, ville jeg ikke regnet med svar før tidligst i morgen. Anonymkode: c5770...680 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan få svar allerede i kveld ja, men det kommer jo helt an på når de mottok prøvene dine. Dersom prøvene ankom lab sent i ettermiddag, ville jeg ikke regnet med svar før tidligst i morgen. Anonymkode: c5770...680 Setter pris på fint svar når jeg spør litt dumt. Takk igjen! Anonymkode: b28f1...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå