catman Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har lenge ventet på at Coop Obs i Åsane skal ha tilbud ifbm. gjenåpning av lokalene på Lagunen, men det er ikke noe tess. Venter på veldig billig interiørmaling som jeg tidligere har kjøpt for 99 kr for et 3 liter spann. Nå koster det minst 215 kr for 2,7 liter. Ugh. Dermed til dere: Noen her som vet hvor jeg får tak i skikkelig billig interiørmaling?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Finn.no og noen gjenbruksstasjoner Anonymkode: fcc42...8de 1
Pringle Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Håper du liker rosa 😁 Clas Ohlson har til 100 kr, ikke I Åsane, men noen spann igjen spredt rundt i Bergen. Veggmaling matt, glans 5 | Clas Ohlson 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Infra Vegg, annonsert som rimelig vare på Coop OBS Bygg sine nettsider og i kundeavis har hatt følgende prisutvikling: Tror de virkelig at folk er så dumme? Jeg begriper det ikke. Anonymkode: ede76...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 jeg skulle til å si at Infra er bra, men er de blitt så dyre altså 🥲 men nei, vent, 200 kr for 2,7 liter, er vel ikke så ille? Norsjø på Megaflis er enda litt billigere: Før var det også mulig å få kjøpt en billige maling fra svensk produsent, Unik, men den finner jeg ikke lengre i Norge. Anonymkode: fa7c2...497 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 Mye av interiørmalingen du finner på markedet her i landet er sikkert "bra nok", men merk deg at det ER kvalitetsforskjell på interiørmaling – uten at jeg skal slå et slag for hverken den ene eller den andre. Anonymkode: 1954c...2f1 1
catman Skrevet 8. mars 2024 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): jeg skulle til å si at Infra er bra, men er de blitt så dyre altså 🥲 men nei, vent, 200 kr for 2,7 liter, er vel ikke så ille? Norsjø på Megaflis er enda litt billigere: Før var det også mulig å få kjøpt en billige maling fra svensk produsent, Unik, men den finner jeg ikke lengre i Norge. Anonymkode: fa7c2...497 Takk for den siste, dét var en overkommelig pris. Fås kjøpt her i 2 dager til: https://www.megaflis.no/maling/maling-innendors/vegg-og-tak/nordsjo-original-vegg-matt-7-bw-2.5l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå