AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Bor med en flott dame på 49 år som av og til spruter en svett når hun rir meg , jeg finner dette helt fantastisk og bekreftende på at hun har det godt , men hun bli veldig flau over dette, noen erfaringer av flere damer som kjenner på d samme 😊vi har bodd sammen i 5 år og er ganske trygge på det meste både i og utenfor sengen Anonymkode: b56e5...b6c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Har du sett hva som skjer i tråder her som omhandler squirting? «Det er tiss», «du tisser på deg», «æsj, voksen dame som tisser»… Hvorfor er det flaut, for disse tankene trenger inn i hodet og det er flaut å tisse på seg. Altså så er det flaut å squirte. Anonymkode: 6dc6c...22b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Jeg blir ikke flau, men jeg setter likevel ikke pris på det. Det blir vått, og dessuten er ikke den fuktigheten et godt glidemiddel. Mannen setter pris på det, men jeg gjør det altså ikke likevel. Anonymkode: 53e74...815 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir ikke flau, men jeg setter likevel ikke pris på det. Det blir vått, og dessuten er ikke den fuktigheten et godt glidemiddel. Mannen setter pris på det, men jeg gjør det altså ikke likevel. Anonymkode: 53e74...815 Skjønner , takk for svar Anonymkode: b56e5...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Dette er noe menn tenner på, damer synes ikke det er spesielt godt eller sexy. Det er grisete Anonymkode: 585ee...7d7 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du sett hva som skjer i tråder her som omhandler squirting? «Det er tiss», «du tisser på deg», «æsj, voksen dame som tisser»… Hvorfor er det flaut, for disse tankene trenger inn i hodet og det er flaut å tisse på seg. Altså så er det flaut å squirte. Anonymkode: 6dc6c...22b For meg er det en bekreftelse på nytelse , syns ikke det skal være flaut /ubehagelig, om dette er måten kroppen reagerer på nytelse på😊 urin er helt ufarlig i så måte så ta en dusj og bruker et håndkle under akten så er det ikke så farlig i min verden ivertfall😊 Anonymkode: b56e5...b6c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Fordi seksualitet er veldig tabubelagt for kvinner, dessverre. Mange menn påfører damer skam på grunn av ting som dette. Anonymkode: 88d86...527 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi seksualitet er veldig tabubelagt for kvinner, dessverre. Mange menn påfører damer skam på grunn av ting som dette. Anonymkode: 88d86...527 Synd at vi menn ikke har kommet lengre i 2024…. Og synd om noen klager på måten en kvinne reagerer på under sex… er vel ikke selvvalgt vil jeg tro Anonymkode: b56e5...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Squirting er helt normalt. Forstår ikke at det er et tema en gang. Flaut?🤷 Like flaut når mannen spruter da? Anonymkode: 1ee14...636 4
Hannah80 Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er noe menn tenner på, damer synes ikke det er spesielt godt eller sexy. Det er grisete Anonymkode: 585ee...7d7 Joda, så klart er det kvinner som også liker det. 4
svartkatt Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 Hvis hun tror det er urin så... Men det er det ikke, så du kan jo si det til henne. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #12 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synd at vi menn ikke har kommet lengre i 2024…. Og synd om noen klager på måten en kvinne reagerer på under sex… er vel ikke selvvalgt vil jeg tro Anonymkode: b56e5...b6c ❤️ Jeg som svarte deg tidligere i tråden at jeg ikke liker det, selv om min mann setter pris på det når det skjer. Jeg må ærlig innrømme at alle påstander om at det er tiss og ekkelt har satt seg i meg. Jeg har vært ekstremt opptatt av å tisse før sex, og har både luktet og smakt på for å avvise/stadfeste om det er tiss. Det er mer luktløst og smakløst, men "ekkelt, tiss!" har likevel satt seg slik i meg at jeg ikke har en god relasjon til at det skjer. Ikke engang at min mann elsker det og blir svært begeistret hver gang det skjer ordner opp i alt det negative jeg har hørt og lest om dette. Ja mange burde virkelig være mer modne og tenke seg bedre om før de ufint hevder at andre er ekle og unormale, og hva det nå skulle være. Slikt ødelegger mye, om det er angående kjønnslepper eller spruting. Anonymkode: 53e74...815 2
SlemUlv Skrevet 4. mars 2024 #13 Skrevet 4. mars 2024 Jeg syns ikke lengre at det er en flau ting. Fordi Kjære har klart å overbevise meg om at HAN setter pris på det. Så nå bare nyter jeg følelsen Følger som regel alltid med en god orgasme og 10 for min del.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #14 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): ❤️ Jeg som svarte deg tidligere i tråden at jeg ikke liker det, selv om min mann setter pris på det når det skjer. Jeg må ærlig innrømme at alle påstander om at det er tiss og ekkelt har satt seg i meg. Jeg har vært ekstremt opptatt av å tisse før sex, og har både luktet og smakt på for å avvise/stadfeste om det er tiss. Det er mer luktløst og smakløst, men "ekkelt, tiss!" har likevel satt seg slik i meg at jeg ikke har en god relasjon til at det skjer. Ikke engang at min mann elsker det og blir svært begeistret hver gang det skjer ordner opp i alt det negative jeg har hørt og lest om dette. Ja mange burde virkelig være mer modne og tenke seg bedre om før de ufint hevder at andre er ekle og unormale, og hva det nå skulle være. Slikt ødelegger mye, om det er angående kjønnslepper eller spruting. Anonymkode: 53e74...815 Synd du har fått et slik syn på det og ha det godt og ikke klarer og nyte det fult ut, mener at det ikke er bare urin men den diskusjonen tør jeg ikke ikke ta ,men hun er på do like før sex men kan få en god skvett innimellom uansett, men syns du skal prøve å nyte å ikke tenke så mye på hva det er og ikke er , og er mannen glad for det som skjer er det jo bare positivt egentlig , bare å ta en dusj om det bli litt vått….. liver er for kort til å ikke kose seg 😊 Anonymkode: b56e5...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #15 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synd at vi menn ikke har kommet lengre i 2024…. Og synd om noen klager på måten en kvinne reagerer på under sex… er vel ikke selvvalgt vil jeg tro Anonymkode: b56e5...b6c Hvor langt skal vi komme? Anonymkode: 79c9d...bf9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #16 Skrevet 4. mars 2024 svartkatt skrev (31 minutter siden): Hvis hun tror det er urin så... Men det er det ikke, så du kan jo si det til henne. Noen måtte bare. Anonymkode: 79c9d...bf9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #17 Skrevet 4. mars 2024 Jeg synes ikke det er flaut, men jeg synes deg er veldig personlig. Hvis jeg er med en mann som ikke er så erfaren, kan jeg oppleve at det er litt ubehagelig. Mest fordi mannen blir usikker på hvordan han skal reagere. Anonymkode: cae10...669
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #18 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor langt skal vi komme? Anonymkode: 79c9d...bf9 Vi skal komme så langt at både mannlig og kvinnelig spruting er like naturlig. Anonymkode: cae10...669
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #19 Skrevet 4. mars 2024 Forskning viser at det er urin, og trekker paralleller til slapp bekkenbunn. Så klart dette ikke er stas Anonymkode: e16cd...0a6 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #20 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi skal komme så langt at både mannlig og kvinnelig spruting er like naturlig. Anonymkode: cae10...669 Det kan vi dessverre aldri gjøre. Anonymkode: 79c9d...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå