Gå til innhold

Noen her som har blitt sterilisert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal steriliseres neste uke, noen her som har gjort det og kan fortelle litt om dagene etterpå? 
Og må egenandelen betales med engang eller kan man få faktura?

Anonymkode: 62112...2e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte egenandelen gjennom sms sykehuset sendte ut samme dagen, på samme måte som etter gynekologtimen jeg måtte ha på forhånd.

Jeg måtte bli hentet av mannen min og ha noen sammen med meg (spesielt på natten) rett etter operasjonen. Tror de anbefalte det minimum de første to nettene. Jeg måtte injisere blodfortynnende i 10 dager for å forebygge blodpropp. Jeg måtte rulle ut av sengen fordi jeg ikke klarte å sette meg opp de første 3 dagene, etter det ble det bedre litt etter litt de neste 14 dagene. Dag 18-28 måtte jeg bare være forsiktig med tunge løft og aktivitet utenom rolig gåtur.(jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt de første 4 ukene)  Jeg kunne løpe forsiktig etter ca 7-8 uker.

Det var hardere enn forventet…

Anonymkode: 1016b...c7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sterilisert, fikk en tøffere periode etter operasjonen pga fjerning av masse endometriose. Var planlagt fravær på selve dagen og mandagen etter (ble operert en fredag) men endte opp med å bli sykemeldt i to uker. Jeg fikk faktura uten gebyr. 

Anonymkode: 2a670...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...