Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Noen som har prøvd produkter fra tv-shop? Er det bare tull eller har det funka på dere? Har dere sett reklamen for sauna solutions, der man har et belte på magen i 50 minutter? Man skal i følge reklamen miste noen cm rundt livet om man bruker dette beltet. Erfaringer???
Gjest Liten Tapir Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Noen som har prøvd produkter fra tv-shop? Er det bare tull eller har det funka på dere? Har dere sett reklamen for sauna solutions, der man har et belte på magen i 50 minutter? Man skal i følge reklamen miste noen cm rundt livet om man bruker dette beltet. Erfaringer??? ← Litt flaut, men jeg har faktisk det sauna solutions-beltet. Kjøpte det pga vond rygg, og bruker det bakfram for å få varmeelementene på ryggen. Det løser faktisk opp musklaturen veldig bra Når jeg først har det i hus, har jeg selvfølgelig testet om det funker på magen også , og det gjør det IKKE. Jeg ble ikke engang svett!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Takk for svar! Da var jo det kjøpet utelukket...sparte pengene da.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Litt flaut, men jeg har faktisk det sauna solutions-beltet. Kjøpte det pga vond rygg, og bruker det bakfram for å få varmeelementene på ryggen. Det løser faktisk opp musklaturen veldig bra Jeg har faktisk vurdert å kjøpe det beltet, pga det samme som deg. Jeg sliter skikkelig med hoftene mine, og sitter ofte med varmeflasker. men så så jeg det beltet og tenkte at det må da kunne brukes i stedet for varmeflasker.... Så mitt spørsmål er, varmer det skikkelig? Hjelper det for deg? Er det ledning på slik at du må sitte stille, eller kan du bevege deg rundt?
Gjest Liten Tapir Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har faktisk vurdert å kjøpe det beltet, pga det samme som deg. Jeg sliter skikkelig med hoftene mine, og sitter ofte med varmeflasker. men så så jeg det beltet og tenkte at det må da kunne brukes i stedet for varmeflasker.... Så mitt spørsmål er, varmer det skikkelig? Hjelper det for deg? Er det ledning på slik at du må sitte stille, eller kan du bevege deg rundt? ← Ja, det varmer skikkelig! Og det hjelper for meg; det gjør ingen underverker, men gjør ryggen litt lettere å leve med. Det er ledning på det, og den er ikke særlig lang heller, så du kommer ikke særlig langt uten å "koble deg av". Selv synes jeg det beste er å ligge på magen mens jeg har det på meg - men det er sikkert en smakssak. Forøvrig kan det kun brukes i 50 minutter av gangen, fordi det blir så varmt mot huden. Det er jo greit å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå