AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Del Skrevet 4. mars 2024 Ville vært fint å få vite hva du ser 🍀 Anonymkode: ff983...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Del Skrevet 4. mars 2024 Ingenting dessverre. Har sett i ringen, kula og kortene. Ser absolutt ingen verdens ting. Anonymkode: 1adff...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Del Skrevet 4. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting dessverre. Har sett i ringen, kula og kortene. Ser absolutt ingen verdens ting. Anonymkode: 1adff...7dc Så da eksisterer jeg ikke da? Anonymkode: ff983...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så da eksisterer jeg ikke da? Anonymkode: ff983...37d Jeg har sett igjen og kula sier at du bør bruke tiden din bedre enn å sitte på KG og be om å bli spådd av raringer på internett. Det er kulas endelige dom. Anonymkode: 1adff...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Del Skrevet 4. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sett igjen og kula sier at du bør bruke tiden din bedre enn å sitte på KG og be om å bli spådd av raringer på internett. Det er kulas endelige dom. Anonymkode: 1adff...7dc 😐 Er ikke rart i at de som gjør dette her ikke vil svare når sånne som deg ødelegger. De er ikke raringer. Anonymkode: ff983...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): 😐 Er ikke rart i at de som gjør dette her ikke vil svare når sånne som deg ødelegger. De er ikke raringer. Anonymkode: ff983...37d Enig med deg, synd det alltid skal komme noen å ødelegge. Håper du får svar fra de som leser❤️ Anonymkode: cadc0...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå