Gå til innhold

Voksne damer, hva tenker dere om vekt / overvekt på menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere ser an menn i passende alder, hva tenker dere om mannens vekt?

Er det viktig at han er kraftig bygd, eventuelt slank? Og hvor går grensa for at en mann er for overvektig, og hvor går grensa for at han er for tynn?

Anonymkode: a74c9...594

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høy bmi pga mye muskler er alltid positivt. 

Tenker at menn generelt burde ligge på «det samme» som høyden sin i kilo. Altså 180cm på 80kg og 190cm 90kg osv. 

Anonymkode: 0536c...963

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil han skal matche mitt tempo opp en fjellside. Og heller bli med på en joggetur etter jobb, enn å falle ned på sofaen. 

Overvekt taler litt mot at dette vil være tilfellet. 

Anonymkode: bee67...bda

• Nyttig 5
Skrevet

Du ber ikke om svar fra menn, men som mann så mener jeg alle menn bør bestrebe seg og holde seg innenfor 94 cm i midjemål!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når dere ser an menn i passende alder, hva tenker dere om mannens vekt?

Er det viktig at han er kraftig bygd, eventuelt slank? Og hvor går grensa for at en mann er for overvektig, og hvor går grensa for at han er for tynn?

Ja takk til en kraft mann, noe godt å ta i..

Anonymkode: 08e1b...a50

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig bryr det meg ikke om han er tynn eller overvektig. Sykelig fedme blir noe annet.

Og generelt viktig at han er interessert i å leve et aktivt liv. Trenger ikke kunne løpe opp og ned fjellsider, men er nødt til å kunne gå turer med meg og ha lyst til å finne på ting.

Anonymkode: c7135...699

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Fjellmannover190 said:

Du ber ikke om svar fra menn, men som mann så mener jeg alle menn bør bestrebe seg og holde seg innenfor 94 cm i midjemål!

Ja helsemessig har du sikkert rett i det. Men skjønnhetsidealet matcher ikke nødvendigvis det som er sunt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste går gjennom faser og blir eldre, legger på seg, tar av seg osv....Jeg tenker vel ikke så mye om det. Det viktigste er at man finner en grei vekt og form. Jeg er jo litt der at heller litt for mye, enn litt for lite. En skral mann er litt lite ...tiltrekkende. Jeg vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: 648d9...4b0

• Liker 3
Gjest Middelmådig
Skrevet

Jeg er snart femti og min mann samme. Har aldri likt fedme men litt overvekt bryr jeg meg generelt ikke om, har hatt kjærester som har vært kjempetynn, superfit og chubby. 

nå er meg og min mann mest opptatt av å trene og spise sunt for å holde oss friske og kvikke. Vi oppmuntrer hverandre til det, noe som fungerer fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 42. Er ikke ute etter noen som er topptrent, men helst normalt slank. Litt overvekt går bra. 

Ikke begeistret for sånn typisk ølmage. 

Anonymkode: 0f534...24e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vil ha en relativt normal/vanlig/middels mann.. hverken for mye fett eller for mye muskler. 

Lagt til i etterkant:

Har vært involvert med allslags kroppsformer.. eller ikke spesielt overvektige, men de har hatt noe fett, mest store mager. Tynne eller slanke. Muskuløse, en var bodybuilder. 

Innstillingene han har til hans egen og min kropp er av betydning. Hvilke tanker vi har fremover. 

Endret av svartkatt
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt på menn er like stygt som overvekt på damer. Det ødelegger hele utseendet.

Anonymkode: 01aa0...3fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høy bmi pga mye muskler er alltid positivt. 

Tenker at menn generelt burde ligge på «det samme» som høyden sin i kilo. Altså 180cm på 80kg og 190cm 90kg osv. 

Anonymkode: 0536c...963

Denne pekepinnen/regelen husker jeg vi lærte på ungdomsskolen. Kvinners idealvekt etter denne var 10kg mindre. (Altså 50kg på 160cm, 60kg på 170cm)

Jeg foretrekker helt klart menn etter den regelen, og som holder seg litt i aktivitet. Overvektige menn holder jeg meg unna.

Anonymkode: aad3a...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit med litt pappakropp, men ikke så mye at magen henger 😅 for stor pondus kan hemme fertilotet, potens  og utholdenhet i senga. Av erfaring ! 

Jeg synes heller ikke tynne menn er særlig tiltrekkende. Vil helst ikke kjenne hoftebein når jeg har sex 🫣

Anonymkode: 26264...fcb

• Liker 1
Skrevet

Heller en tjukk en, enn en spinkel lettvekter. Kan ikke tenke meg noe mindre attraktivt enn tynne menn. Pjuskete og små. 

Men kan absolutt snu meg etter en tjukkere mann, ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Normalt slank og helst trent er å foretrekke. Pappakropp eller overvekt er ikke noe jeg er tiltrukket av, mye fordi det signaliserer en person som ikke ivaretar egen helse. 

Anonymkode: b5cb9...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke bmi det jeg er mest opptatt av, så lenge han er i grei form. Jeg vil heller ha en med "pappakropp"som er i god form, enn en slank mann som ikke gidder bevege seg.

For meg er det viktig å både holde seg i form, og også kunne slappe av. Jeg vil ikke ha verken topptrent eller sofagris. Ikke overdrevent opptatt av kosthold, men heller ikke noen som spiser junkfood for ofte.

Er 37.

Anonymkode: acfdd...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ha slanke/normale/vanlige menn, hva nå det er, si. Altså ingen myke hofter, dobbelthake, rund mage, trekantede «bryster» osv. Kall det 180 cm og 75 kilo. Ikke tynn/puslete/radmager, men «vanlig». 

En som holder seg i form og er fysisk aktiv, sunn og frisk. 

Anonymkode: 93631...ba3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Overvekt på menn er like stygt som overvekt på damer. Det ødelegger hele utseendet.

Anonymkode: 01aa0...3fc

Tja det er ikke mitt inntrykk, mange damer vil ha bamsemenn. Og kanskje de fleste vil ha overvektige menn heller enn tynne menn

• Liker 2
Skrevet

Slank mann helst. Gjerne godt trent. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...