AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Det meste av badetøyet som er i butikken er slik at jeg må barbere og frisere meg når jeg skal bruke det offentlig😠😠😠😠😠 Jeg blir så irritert😠😠😠 måtte bare få det ut😣 Anonymkode: 9c72d...7ee 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Handle på nett, da. Der får du til og med bade-burka, om det er ønsket. Anonymkode: f1a8a...205 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det meste av badetøyet som er i butikken er slik at jeg må barbere og frisere meg når jeg skal bruke det offentlig😠😠😠😠😠 Jeg blir så irritert😠😠😠 måtte bare få det ut😣 Anonymkode: 9c72d...7ee Tenker du på og barebere leggene eller bikinikanten? Du kan jo bare kjøpe bikini/ badedrakt med ben? Det finnes også heldekkende badedrakter. det er selvsagt mest bikinier og badedrakter som viser litt hud da de fleste vil ha litt sol på leggene , men bikinibukser med høyt liv og litt ben er jo noe av det hotteste nå . Anonymkode: d3493...86d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Denne dekker både armhuler og bikinikant: https://www.zalando.no/billabong-foil-spring-badedrakt-black-bi781n055-q11.html?size=36 Hvis du heller vil ha todelt, kan du f.eks. gå for noe liknende som dette: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Badetoy/bikinier/bikinioverdeler/badetopp-med-lang-arm-med-uv-beskyttelse/708388/ Anonymkode: 1c15a...efd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #5 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det meste av badetøyet som er i butikken er slik at jeg må barbere og frisere meg når jeg skal bruke det offentlig😠😠😠😠😠 Jeg blir så irritert😠😠😠 måtte bare få det ut😣 Anonymkode: 9c72d...7ee Kva med eit badeskjørt? Anonymkode: 1ce5c...d5f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #6 Skrevet 5. mars 2024 Synes det er minst like irriterende at alt badetøy for damer er i flere lag, så det tar år og dag før det tørker. Anonymkode: 57b08...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #7 Skrevet 5. mars 2024 https://www.zalando.no/speedo-womens-eco-endurance-legsuit-badedrakt-black-1sp81g05b-q11.html Anonymkode: a03c7...ae9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #8 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.zalando.no/speedo-womens-eco-endurance-legsuit-badedrakt-black-1sp81g05b-q11.html Anonymkode: a03c7...ae9 Veldig fin, men det var jammen meg utplukka i størrelsene, gitt. Anonymkode: 1ce5c...d5f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #9 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig fin, men det var jammen meg utplukka i størrelsene, gitt. Anonymkode: 1ce5c...d5f Her er den i flere størrelser: https://www.ellos.no/speedo/badedrakt-womens-eco-endurance-legsuit/1705078-01 https://www.booztlet.com/no/no/speedo/womens-eco-endurance-legsuit_32325187/226669208?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAopuvBhBCEiwAm8jaMWnwMhfElMeSoiFQ4OyMtBBwdipKzfg4eO-H46hVQvuYMipyhzpDbBoC1yIQAvD_BwE Anonymkode: 1c15a...efd 1
skreppamedleppa Skrevet 5. mars 2024 #10 Skrevet 5. mars 2024 (endret) Nå barberer jeg meg og har ingen problemer med det men kjære vene.. Jeg går aldri med badetøy som er spesielt lite. Det finnes et hav av "modest" badetøy om du ønsker. Både Cubus, Lindex og H&M som er de aller vanligste butikkene du kan streife igjenom hadde slikt badetøy i fjor der du kan ha behåring til lårene og fremdeles skjule det. Det er så mye utvalg med så mange forskjellige snitt fra heldekkende badetøy til tanga og et hav innimellom. Søker du på "modest bikini" er det uendelige varianter i alle type størrelser og alle typer farger.. Jeg har brukt slikt badetøy i alle år og har aldri hatt problemer med å finne det. Eksempler på bikini jeg selv bruker og hva jeg mener med "modest".. Du kan selvfølgelig finne slike bikini truser som er helt svarte uten pinup stil, det er ikke vanskelig. Men det er vel også sånn at viss du velger vanlig badetøy og ikke barberer deg eller fjerner hårene i bikinilinjen synes det ja og? Sånn er det jo bare logisk nok. Endret 5. mars 2024 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #11 Skrevet 5. mars 2024 Hva med slik hipster/boxer underdel? Det funker Anonymkode: b33dc...a74
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #13 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det meste av badetøyet som er i butikken er slik at jeg må barbere og frisere meg når jeg skal bruke det offentlig😠😠😠😠😠 Jeg blir så irritert😠😠😠 måtte bare få det ut😣 Anonymkode: 9c72d...7ee Deler frustrasjonen. Jeg syntes alt er tanga både til voksne damer og barn. Har etter mye leting funnet bade bukser til dame og med overdel som sitter der den skal. Men det går lang tid i mellom å finne det. Cubus i fjor hadde en slik type faktisk. Men overdelene var for små iht underdelen Anonymkode: a66cb...508
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #14 Skrevet 5. mars 2024 skreppamedleppa skrev (23 minutter siden): Nå barberer jeg meg og har ingen problemer med det men kjære vene.. Jeg går aldri med badetøy som er spesielt lite. Det finnes et hav av "modest" badetøy om du ønsker. Både Cubus, Lindex og H&M som er de aller vanligste butikkene du kan streife igjenom hadde slikt badetøy i fjor der du kan ha behåring til lårene og fremdeles skjule det. Det er så mye utvalg med så mange forskjellige snitt fra heldekkende badetøy til tanga og et hav innimellom. Søker du på "modest bikini" er det uendelige varianter i alle type størrelser og alle typer farger.. Jeg har brukt slikt badetøy i alle år og har aldri hatt problemer med å finne det. Eksempler på bikini jeg selv bruker og hva jeg mener med "modest".. Du kan selvfølgelig finne slike bikini truser som er helt svarte uten pinup stil, det er ikke vanskelig. Men det er vel også sånn at viss du velger vanlig badetøy og ikke barberer deg eller fjerner hårene i bikinilinjen synes det ja og? Sånn er det jo bare logisk nok. De der går for langt opp i skrittet. Dekker rompe og mage. Men mangler de cm jeg trenger nedover lårene Anonymkode: a66cb...508
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #15 Skrevet 5. mars 2024 Jeg har badeshorts. Anonymkode: 0303b...047
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #16 Skrevet 5. mars 2024 Jeg har lett en del etter badetøy som dekker rumpen, og finner egentlig ingenting. Jeg har en badedrakt med korte ben som jeg bruker til trening, men vil gjerne ha noe litt finere til stranden. Alt jeg ser som dekker rumpen, er i helt enkel, sporty stil, svart eller mørkeblått, men jeg ser etter noe litt søtere. Anonymkode: f6689...245
skreppamedleppa Skrevet 5. mars 2024 #17 Skrevet 5. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De der går for langt opp i skrittet. Dekker rompe og mage. Men mangler de cm jeg trenger nedover lårene Anonymkode: a66cb...508 Da er det badeshorts eller badeskjørt som blir alternativet. Finnes alternative lengder på begge deler men det blir selvfølgelig vanskelig å kle seg med vanlig bikini når en føler at vanlig bikini ikke er slik en ønsker, da må en naturligvis gå utenfor den standard bikinien som finnes på markedet. Men det er ikke så vanskelig å finne. Alle de tre butikkene jeg nevnte hadde badeshorts for kvinner i butikkene i fjor. I tillegg er også utvalget greit i sportsbutikker. Endret 5. mars 2024 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #18 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det meste av badetøyet som er i butikken er slik at jeg må barbere og frisere meg når jeg skal bruke det offentlig😠😠😠😠😠 Jeg blir så irritert😠😠😠 måtte bare få det ut😣 Anonymkode: 9c72d...7ee Ja det burde vært mer boxermodeler på badedraktene.. irriterende. Badedrakt inni baken og som viser alt forann.. Men mennene de får lange shorts.. Anonymkode: 6cd00...186 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #20 Skrevet 5. mars 2024 Du kan bruke trenings hotpants. Anonymkode: 04b17...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå