AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har fibromyalgi (store ryggsmerter mellom skulderbladene) og har blitt ufør pga dette. Begynte i 18 års alder og nå er jeg 40. Har prøvd ulik behandling og medisiner, nå sist ldn etter anbefaling fra revmatolog. Det fungerte heller ikke. Heller ikke tramadol, paralgin forte og 1 grams paracet. Sarotex ble jeg syk av. Det neste på lista er evt å prøve Lyrica. Men det er så skumle bivirkninger. Samtidig har jeg ikke noe liv slik som nå. Har noen fått effekt av denne på smerter? Jeg orker ikke å ha så mye smerter hver dag og håper noen kan komme med innspill. Anonymkode: cf32d...aeb
Thyra Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har fibromyalgi (store ryggsmerter mellom skulderbladene) og har blitt ufør pga dette. Begynte i 18 års alder og nå er jeg 40. Har prøvd ulik behandling og medisiner, nå sist ldn etter anbefaling fra revmatolog. Det fungerte heller ikke. Heller ikke tramadol, paralgin forte og 1 grams paracet. Sarotex ble jeg syk av. Det neste på lista er evt å prøve Lyrica. Men det er så skumle bivirkninger. Samtidig har jeg ikke noe liv slik som nå. Har noen fått effekt av denne på smerter? Jeg orker ikke å ha så mye smerter hver dag og håper noen kan komme med innspill. Anonymkode: cf32d...aeb Hva slags bivirkninger er det snakk om? Kjenner en som bl.a. tar Lyrica. Han har til tider vrangforestillinger, men nekter for dette selv. Kan det ha sammenheng med inntak av Lyrica?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Jeg brukte Lyrica for noen år siden og fikk ingen bivirkninger. Jeg ville prøvd det ut, og sluttet å ta den hvis bivirkningene var for ille. Folk er så forskjellige og det kan være du den vil hjelpe godt på, og at du får ingen bivrkninger . Anonymkode: 94af8...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå