Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.☺️ image.gif.35e85c8cde6afd7d53cb0be8cabcfb66.gif Bare av nysgjerrighet hvilken modningstegn hadde dere før fødsel startet? Og hvor Lenge varte det? 
Hadde ingen sist da vannet gikk og jeg blei satt igang i uke 38. Så er litt moro å høre hva dere hadde. Og om noen gikk over tid? Eller født før termin pg disse tegnene?   

er selv bare i uke 33 så håper jo selvfølgelig ikke å føde enda🙈. Men har mensensmerter, sterke kynnere, nedpress, løs mage og stikking i underlivet i noen dager nå.  Er nok helt normalt selvfølgelig så er nok ikke noe modnings tegn🤞🏻 tenker at baby ligger nok med hode ned i bekkenet allerede nå. 

Anonymkode: b0fa5...49c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slimproppen gikk i uke 5. Uken etter begynte jeg å få modningsrier. Jeg hadde modningsrier i 4 uker før dem bøe så sterke at jeg måtte puste meg gjennom de. Jeg ringte da inn til føden, fikk komme inn for en sjekk og hadde nesten 2 cm åpning. Derfra tok det 34 timer før jeg fikk komme inn på nytt da riene hadde blitt sterkere. Nå hadde jeg nesten 4 cm åpning og jeg ble innlagt på føden. Deretter tok det 28 timer til babyen var ute

Anonymkode: 220a5...c42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Slimproppen gikk i uke 5. Uken etter begynte jeg å få modningsrier. Jeg hadde modningsrier i 4 uker før dem bøe så sterke at jeg måtte puste meg gjennom de. Jeg ringte da inn til føden, fikk komme inn for en sjekk og hadde nesten 2 cm åpning. Derfra tok det 34 timer før jeg fikk komme inn på nytt da riene hadde blitt sterkere. Nå hadde jeg nesten 4 cm åpning og jeg ble innlagt på føden. Deretter tok det 28 timer til babyen var ute

Anonymkode: 220a5...c42

Håper det ikke var i uke 5🤪

Anonymkode: 3d243...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...