AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Er det trygt? Det er Soma Bay ved Hurghada. Hadde dere tatt med barn dit? Ser helt nydelig ut da. Anonymkode: 99c0e...3a4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Med en gaza på grensen som holder på å eksplodere? Aldri i verden om jeg hadde dratt dit, hvertfall ikke med barn. Ville heller valgt Asia eller sør Amerika om det er klimaet du er ute etter. Anonymkode: 88418...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 God tur du drar sikkert uansett. Anonymkode: ea5e6...0d9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Skal du sitte på stranda og telle bombene på Gaza? Ser helt nydelig ut. Anonymkode: cf911...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Var i Jordan i vinter. Jeg ser faktisk ikke problemet. Ting kan skje hvor som helst, når som helst. I Egypt med barn hadde jeg vært mest bekymret for trafikksikkerhet. Anonymkode: c171d...2c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Jeg synes det egyptiske regimet er noe dritt jeg ikke vil støtte, så jeg ville ikke dratt dit, men sikkerhetsmessig er det greit. Større risiko enn Spania, åpenbart, men sannsynligheten for at det skjer noe som helst ille med dere er forsvinnende liten. Å trekke inn Gaza sånn sikkerhetsmessig er helt, helt fjernt. Det er dobbelt så langt fra Hurghada til Gaza som det er fra f.eks. Krakow til ukrainske områder som med ujevne mellomrom blir truffet av russiske raketter. Gaza grenser til Israel selv, og Israel bomber i vei. At de skulle treffe feil med en avstand som er større enn Oslo-Bergen, fra lav høyde eller bakkenivå, er helt virkelighetsfjernt. Så er det selvfølgelig lov å synes det er umusikalsk å feriere i Gazas naboland nå, det er en annen sak. Men å frykte at Israel treffer Hurghada med en bombe er som å uroe seg over båtflyktninger fra Afrika på en tur til Legoland. Anonymkode: 2f725...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Inne på en resort går det nok helt fint. Vært i Hurghada 2 ganger (en etter et terrorangrep der). Vi gikk utenfor murene en gang med barn og det gjør vi ikke igjen. Mitt tips er derfor all inclusive resort. Anonymkode: be519...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå