Mr.Anon Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Hva er det som får mennesker til å ville ligge med drittsekker selv om de vet at de er det? Jeg kom borti ei jente fra sosiale medier hvor hun skryt over å ha ligget med Christian Brennhovd allikevel hun visste hvor idiot den mannen er. Du må være virkelig anti sosiale medier om du ikke vet hvem han er. Jeg fikk så og si brekninger når hun fortalte det og valgte å ikke snakke med henne igjen. Men det fikk meg til å lure på hvorfor? Er det for oppmerksomhet, selv om den er negativ? Har folk så innmari lite selvrespekt for seg selv at de bare må ligge for å ligge? Det er ikke noe jeg hadde tatt med meg hjem for å si det sånn. Jeg forstår at visst du går inn blindt og blir lurt, men når du på forhånd vet nøyaktig hva du går til så er det du som er tullingen her mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 De blir vel kåte på dem da Anonymkode: 593d7...72a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Mr.Anon skrev (4 timer siden): Hva er det som får mennesker til å ville ligge med drittsekker selv om de vet at de er det? Jeg kom borti ei jente fra sosiale medier hvor hun skryt over å ha ligget med Christian Brennhovd allikevel hun visste hvor idiot den mannen er. Du må være virkelig anti sosiale medier om du ikke vet hvem han er. Jeg fikk så og si brekninger når hun fortalte det og valgte å ikke snakke med henne igjen. Men det fikk meg til å lure på hvorfor? Er det for oppmerksomhet, selv om den er negativ? Har folk så innmari lite selvrespekt for seg selv at de bare må ligge for å ligge? Det er ikke noe jeg hadde tatt med meg hjem for å si det sånn. Jeg forstår at visst du går inn blindt og blir lurt, men når du på forhånd vet nøyaktig hva du går til så er det du som er tullingen her mener jeg. Det er nok ikke drittsekk-kvaliteten de liker, men disse mennene utstråler ofte selvtillit, er frempå, direkte, går for det de vil ha og kan oppfattes som maskuline. Brennhovd er nok en mer metroseksuell type, men kan forstå at han appeller til en visst segment av den kvinnelige befolkningen. Like barn leker best. Anonymkode: e82ef...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå