AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Hei. Sluttet på yasmine p-piller søn 4 feb og fikk blødning dagen etter som varte noen dager. Venter nå på den første mens-blødning etter ppilleslutt. Pleier å ha 27 dagerssyklus og nå er det to dager over. Vanlig at det kan ta litt tid? Kjenner på en del pms symptomer så vil bare at den skal komme.. Andre med erfaringer? Hvor lang tid tok det? Anonymkode: 261df...d09
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Ts her Skulle stå etter ppilleslutt* 😅 Anonymkode: 261df...d09
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Jeg fikk bortfallsblødning. Så to uker opphold, blødning i 2 uker, opphold i en uke, så blødning i en uke (morsomm periode). Etter det var det stabilt. Det kan for mange ta flere mnd før mensen er stabil etter p-pille slutt Anonymkode: 62d65...b2a
Sofakona Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Du vil jo ikke ha noe "stabil syklus" eter pille slutt som når du gikk på piller. Så det kan ta 1-12 mnd før du eventuelt får mens eller noe stabil syklus igjen
Queen19 Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har alltid fått mensen ut i fra min syklus, første måneden uten piller, men jeg vet at det kan ta flere måneder (3-6) for andre kvinner, før den regulerer seg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Ts her. Har bare gått på pillene siden beg. av des i fjor og sluttet 4 feb. Kan det ha noe å si? Før jeg startet på pillene hadde jeg 27 dagers syklus. Anonymkode: 261df...d09
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Jeg slutter for fire uker siden da jeg hadde hatt kraftig mensblødninger i neste 20 dager i strekk. Og i dag fikk jeg mensen igjen (pleier å få den regelmessig, så jeg forse hvor fort den stabiliserer seg). Anonymkode: ebce5...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå