Gå til innhold

Ypozane og dårlig lever

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en hund på snart 13 som har slitt med stor prostata siden han var 11,5. Viste ingen symptomer før han plutselig ble ekstremt dårlig og vi dro til dyrlegen. Da hadde han fått en byll på prostataen som hadde sprukket og gitt han blodforgiftning og væske i buken. 

Ble operert og satt på ypozane hver 6 mnd. De burde egentlig ha kastrert han mens de opererte han, men det ble ikke tema dessverre. I etterkant har han hatt ekstremt høye leververdier og fikk beskjed for flere måneder siden at han bare hadde dager igjen. Men har klart seg fint og leververdiene er nesten normale. 

Men nå er han på ny kur med ypozane og jeg syns han virker dårlig. Sjanglete og slapp, han ligger å sutrer litt osv.. så leser jeg at ypozane ikke skal brukes av hunder med leverproblemer eller som har hatt dette tidligere. Begynner å lure på om det er ypozane som har gjort han syk og gitt han høye leververdier? 

Sa det til dyrlegen som sa han ikke hadde hørt at ypozane kunne påvirke leveren.. men det står jo i pakningsvedlegget. Og dette er spesialistdyrlege 🤔

Anonymkode: f672f...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hærregud! Bytt dyrlege. Ypozane er velkjent for leverproblematikk. Min ble og dårlig med ypozane, hadde stor prostata. Ble kjemisk kastrering i stede, hvorfor har dere ikke gjort det da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...