Gå til innhold

Den rette og hvor finner jeg ham

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas73
Skrevet

Har vært gift i 7 år og har det ganske bra. Men jeg savner også kontakt med menn og har lyst til og møte en kar for kaffe. Jeg vil jo ligge litt lavt med dette naturlig nok. Er det flere her i min situasjon som kjenner på det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først så skiller du deg.

Anonymkode: 65741...289

• Liker 4
Skrevet
Andreas73 skrev (44 minutter siden):

Har vært gift i 7 år og har det ganske bra. Men jeg savner også kontakt med menn og har lyst til og møte en kar for kaffe. Jeg vil jo ligge litt lavt med dette naturlig nok. Er det flere her i min situasjon som kjenner på det samme?

Hmm… først kan det jo være viktig å vite om du er gift med en mann eller kvinne. Neste spørsmål er: hvorfor ønsker du kontakt med menn? Er det kun sosialt vennskap eller er det sex du egentlig ønsker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle om du er gift med en mann eller kvinne. Hvis du ønsker romantisk eller seksuell relasjon med noen andre bør dere enten avtale åpent forhold eller skille dere først.

Tror du er et troll.

Ang finne mann: Hvor og hvordan avhenger av hva man ser etter…

Anonymkode: 2cc88...c77

Gjest Andreas73
Skrevet

Er nok ikke noe troll. Er du?

AnonymBruker
Skrevet
Andreas73 skrev (1 time siden):

Nei men kanskje jeg får låne kjærringa di mens du koser deg med en mann? 😄

Anonymkode: b72ea...826

• Nyttig 1
Gjest Andreas73
Skrevet

Hehe nå er du bare spydig

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst bør du vel få deg baller, og enten foreslå åpent forhold eller forlate ekteskapet før du begynner å involvere andre.

Anonymkode: 50635...d39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd Gaysir?

Anonymkode: 95e1d...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...