Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har gått på saxenda av og på i 1,5 år. Har aldri kjent noe særlig stor virkning annet enn at jeg blir noe fortere mett. Forrige uke uke lå jeg med feber og influensa hele uka, samtidig som jeg tok saxenda. Gikk plutselig ned fem kilo på en uke, og nå klarer jeg nesten ikke spise selv om jeg er frisk igjen. Jeg blir ikke sulten, men så går det over til kvalme fordi jeg er dødssulten. Når jeg setter meg ned med middagen får jeg nesten ikke i meg mat, fordi jeg føler meg bare kvalm. Samtidig føler jeg på en voldsom nedstemthet og har klump i magen. Det er noe jeg vanligvis ikke gjør. Kan det ha en sammenheng med saxendaen? At den plutselig virker så følger jeg nedstemt samtidig? Sikkert vært skrevet tusen tråder om dette tidligere, men jeg har ikke hodet med meg til å søke opp noe dessverre.

Anonymkode: 512c1...e72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på den noen måneder, men sluttet da jeg opplevde det samme som deg; ble plutselig veldig nedstemt. I tillegg begynte jeg å miste hår, og orket ikke gjøre stort. Jeg ble kvalm og spiste minimalt, så energinivået var på bunnen selvom hodet og kropp sa «stappmett». 

Anonymkode: 23ce1...f17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...