Gjest sarasol Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Har bestilt to stykk av denne til barna! De ser så praktiske og fine ut!! Noen fornøyde brukere her?? Eller misfornøyd..
Mistyen Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har den til gutten min på snart tre. Den er kjempepraktisk med de skuffene under (fulle av leker ) og så kan jeg slå den ut til dobbeltseng når vi får gjester. I tillegg er den fin å se på. Angrer ikke på den nei....
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg kommer nok til å kjøpe den senga når jeg blir hybelboer til høsten. Jeg trenger en seng som ikke tar så stor plass,kan gjøres om til dobbeltseng og samtidig har plass til litt, så den er i grunnen ganske så perfekt Skulle helst sett at designet var pittelitt anderledes på den men det får ikke hjelpe Endret 3. februar 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Alle mine 3 barn har denne - de er kjempefornøyd, vi er kjempefornøyd, og gjestene er veldig fornøyde over å kunne sove på "ordentlig seng" ved overnatting. Eneste minus for min del: man må ha xtra madrass lagret og tilgjengelig for gjester. Terningkast 5+ for min del!
Marie Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Alle mine 3 barn har denne - de er kjempefornøyd, vi er kjempefornøyd, og gjestene er veldig fornøyde over å kunne sove på "ordentlig seng" ved overnatting. Eneste minus for min del: man må ha xtra madrass lagret og tilgjengelig for gjester. Terningkast 5+ for min del! ← Har sett for meg at det går ann å ha to madrasser til vanlig, også legge en over når man slår ut til dobbelseng.. Hvis du skjønner hva jeg mener?
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Har sett for meg at det går ann å ha to madrasser til vanlig, også legge en over når man slår ut til dobbelseng.. Hvis du skjønner hva jeg mener? ← Jeg kommer nok til å "ligge litt høyt" som du beskriver, jeg får ikke plass til å oppbevare noen ekstra madrass på en liten hybel. Tror ikke det blir noe problem.Ekstra mykt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå