Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lille er no 5 måneder. Amming går fint. Men lurte litt på dette med vekt nedgang å amming å trenger litt råd. Skal selvfølgelig snakke med HS men lurer og på hva andre gjør/opplever

eg gikk raskt ned i vekt etter graveditet, var i rolig aktivitet ofte med å gå trille tur. Fikk i meg riktig mat. Så begynte eg på cerazette ( trur da er navnet ) å i kombo med dette, masse snø som gjorde at eg var minimalt aktiv, masse sjukdom hos storebror, baby og megsjølv og veldig dårlige valg i matveien steig vekto fryktelig fort å e no gått opp 15 kg ca på 3 måneder ish.

No ønsker eg å ta gode valg i matveien og gå mer tur å yoga. Eg tenker absolutt ikkje på å gå inn for å gå ned i vekt då eg veit det ikkje er bra for melk/baby med tanke på gift stoff osv. men det eg lure på er jo at eg ser for meg at når eg blir mer aktiv, berre spiser det kroppen faktisk skal ha ( ikke overspise) at eg går ned i vekt. Å er redd for at dette og er farlig. Men korleis funker alt dette. Noken som har råd til noen som føler seg ganske lost å veldig redd for at noe skal gå over kvalitet av melk eller min lille. 

Anonymkode: f554b...a4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener å ha forstått at det ikke bær være en brå vektnedgang. Så ta det som du sier, ved å spise normalt og bli normalt fysisk aktiv igjen. Da pleier vekta også gå ned i passelig tempo. Ikke ni-slanke av deg 10 kg på to uker ved å ikke spise og bare løpe liksom. Så vil jeg tro det går helt fint.

Anonymkode: c88e4...ad1

AnonymBruker
Skrevet

Altså eg har liksom ikkje noe behov for å gå ned i vekt eg vil berre bli mer sunn å være mer fysisk aktiv . Så håper eg da går bra. Men skal og dobbel sjekke med HS

Anonymkode: f554b...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...