Gå til innhold

Noen som har avsluttet forholdet fordi han ikke gadd å gifte seg likevel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg vel egentlig lurt. Men samtidig veldig skuffet over både ham og meg selv. Kan ikke tro at jeg bare har latt det skure og gå, og har lagt så mye tillit i ordene hans. Hadde jeg visst det jeg visste i dag hadde vi ikke flyttet sammen. Har ikke barn sammen, heldigvis. Men, jeg elsker ham.

Jeg har det likevel veldig vondt inni meg. Føler ikke han elsker meg nok siden han bare trenerer dette med giftemål til tross for at han vet at det er så viktig for meg, og han sa at det var kjempeviktig for ham. Han sa at han følte at «bare» samboere var et halvveis opplegg for folk som ikke var sikre på hverandre. Nå føler ikke jeg meg sikker på ham…💔

Anonymkode: 98595...205

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det var viktig for min partner å ikke gifte seg ville jeg kunne akseptert det. 

Det jeg ikke hadde akseptert var en partner som trenerte saker, som ikke hadde god og åpen dialog med meg, som ikke satt ord på sitt syn, og var villig til å høre mine tanker og følelser, og argumenter. 

Anonymkode: d3810...580

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvor lenge har dere vært samboere? 

AnonymBruker
Skrevet

1. Gjør opp med deg selv om det er en dealbreaker. 

2. Snakk med ham. Forlang et svar, ja eller nei. Ikke aksepter utenomsnakk eller future-faking («kanskje jeg er klar neste år»). Nekter han å snakke om det, er svaret nei. 

3. Gå hvis det er en dealbreaker og han ikke sier ja. 

Anonymkode: de710...6a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sa at han følte at «bare» samboere var et halvveis opplegg for folk som ikke var sikre på hverandre. Nå føler ikke jeg meg sikker på ham…💔

Spør han om han er i et halvveis opplegg med deg fordi han er usikker på deg.

Anonymkode: dcd6e...e7e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja....eller ja kan jeg svare til det. Men det var også andre problemer oppi det da. 

Han var ikke "giftetypen" og så ikke vitsen med det...osv

Han møtte ei ny med engang det var slutt. De er nå forlovet og skal gifte seg snart😅😆😆

Anonymkode: b6019...17b

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at han tviler. Si til han at det er en dealbreaker for deg. 

Vært borti flere par der de ikke har ønsket alt fra å flytte sammen, gifte seg eller få barn. Så treffer de en ny partner også gjør de det de ikke ønsket med eksen. Da tenker jeg at man i utgangspunktet er sammen feil person. 

Anonymkode: fc0e6...1f8

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/4/2024 at 9:02 AM, AnonymBruker said:

Han sa at han følte at «bare» samboere var et halvveis opplegg for folk som ikke var sikre på hverandre.

Der har du svaret. Finn en som er sikker på deg

Anonymkode: d3f04...5af

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...