Gå til innhold

Er vi opptatt av miljø eller er det bare spill for galleriet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere sjokoladefavoritter fra Freia produseres fortsatt med palmeolje, til tross for flere år med kritikk.Nok et år, nok en påske, og nok en gang er Freias fylte påskeegg ute i butikkene – fremdeles med palmeolje på ingredienslisten.Gir du f å kjøper sjokolade eller boikotter du?Jeg boikotter.https://www.ta.no/utpekes-som-versting-styr-unna/s/5-50-1830346

Anonymkode: 33dbe...628

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har de jo mangel på diverse oljer de bruker til en del produkter på grunn av krigen så da blir det slik

Finnes mye verre ting for miljøet enn palmeolje. 

Jeg driter for øvrig i miljøet det går bare en vei og vi kommer ikke til å stanse det. Her fester vi plastkorkene mens de bomber steder sønder og sammen, fabrikker i Kina lar dritten fra fabrikkene renne ut i naturen. Nei, de småtingene vi gjør her høres bare flott ut. Ingen som gidder å droppe sydenturen eller shopping i New York for miljøet, derfor tar vi blodpris på plastposer så tar vi turen med god samvittighet. 

Anonymkode: 9a617...feb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reparerer fremfor å kaste og kjøpe nytt, det er mitt bidrag.

Anonymkode: 29e9a...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør jo det som er forventet, i min hverdag. Kjører el-bil, bruker bærenett, kildesorterer, kaster ikke ting i naturen, etc.

Men flyr dit jeg ønsker når jeg vil. Har bare ett liv, og det blir for tullete å hive seg på anti-fly-hysteriet samtidig som 80% av flyene i luften er privatfly og frakt. Og jeg ser 3-4 store cruiseskip inn fjorden her hver dag. Det at jeg ikke skal sitte som sild i tønne for å få noen opplevelser, eller soltimer, gjennom året, blir da for dumt, og mindre enn et piss i havet. 

Kan også miste troa på det meste etter noen rundturer i Asia, blant annet. Der ingenting sorteres, du får utdelt 0,2dl vannflasker kontinuerlig på hotellene, plast flyter i store hauger, og kjemikalier og mer pumpes rett ut i vann. 

Anonymkode: 8e5c6...1c8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...