Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Baby 7 mnd har sovet godt (med unntaksperioder selvsagt) om nettene hele veien. Bruker sovepose. Hun har rullet til mage fra hun var 4 mnd, og til rygg fra rundt 5 mnd så det er ingen ny "ferdighet".

Men nå de siste dagene har hun snudd seg over på magen og vekker meg med å gråte. Legger jeg henne tilbake så snur hun seg jfjen og gråter igjen🙈 why?? Må ta henne opp å amme i søvn for å roe igjen, for så å legge ned på ryggen og da sover hun slik en stund før hun har rullet og vekker meg igjen😅 hun er trett og sovner med en gang hun blir tatt opp.

Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 191c6...27d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det er samme hendelsesforløp vi har hatt, men når babyene våre har våknet lett og ofte har jeg bare tatt de opp i senga for å samsove. Sover med ansiktet mitt mot armen deres og da sover de (og jeg) så godt😂

Anonymkode: 686f4...dba

AnonymBruker
Skrevet

Er det første gangene hun sover på magen? Mange barn liker ligge på magen, men i starten syns vår gutt det var veldig ekkelt og gråt. Etter noen netter, sov han på magen hele tiden. Rullet over i løpet av natta og sov godt. 

Anonymkode: 2a61c...490

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vet ikke om det er samme hendelsesforløp vi har hatt, men når babyene våre har våknet lett og ofte har jeg bare tatt de opp i senga for å samsove. Sover med ansiktet mitt mot armen deres og da sover de (og jeg) så godt😂

Anonymkode: 686f4...dba

Takk for svar😊 Skulle kanskje nevnt at vi samsover allerede, men med god avstand mellom oss da i 180 seng. Mannen er foreløpig sendt på eget soverom, noe som ikke har vært noe problem tidligere da hun stort sett har sovet godt om natten😅 har pleid å bare legge meg inntil om hun småvåkner om natten, men det funker altså ikke nå🙈

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det første gangene hun sover på magen? Mange barn liker ligge på magen, men i starten syns vår gutt det var veldig ekkelt og gråt. Etter noen netter, sov han på magen hele tiden. Rullet over i løpet av natta og sov godt. 

Ja, har sovet på rygg frem til nå. Virker kanskje som det er det som er problemet.. at hun prøver å sove på magen, men våkner/gråter av det.  Siden hun sover videre om hun blir tatt opp, men prøver å rulle seg igjen om hun blir snudd på ryggen. Kan soveposen gjøre det ubehagelig kanskje? Er så greit med den for da slipper jeg at hun spenner av seg dyna osv, kan jo fortsatt være kaldt en stund til😅

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar😊 Skulle kanskje nevnt at vi samsover allerede, men med god avstand mellom oss da i 180 seng. Mannen er foreløpig sendt på eget soverom, noe som ikke har vært noe problem tidligere da hun stort sett har sovet godt om natten😅 har pleid å bare legge meg inntil om hun småvåkner om natten, men det funker altså ikke nå🙈

Ja, har sovet på rygg frem til nå. Virker kanskje som det er det som er problemet.. at hun prøver å sove på magen, men våkner/gråter av det.  Siden hun sover videre om hun blir tatt opp, men prøver å rulle seg igjen om hun blir snudd på ryggen. Kan soveposen gjøre det ubehagelig kanskje? Er så greit med den for da slipper jeg at hun spenner av seg dyna osv, kan jo fortsatt være kaldt en stund til😅

Det går jo an å prøve en natt uten soveposen for å se om det er der det ligger? Kanskje hun føler seg fanget med den når beina ikke er ordentlig fri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...