Gå til innhold

Tårnsuiten på grand hotell Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal bo der snart...

da jeg spurte etter priser i fjor fikk jeg følgende svar:

Tårnsuiten à kr. 6200,-

Ringnessuiten à kr. 5600,-

Operasuiten à kr. 5600,-

Juniorsuite à kr. 3500,-

Ovenfornevnte rater skriver seg pr. suite, pr. natt, inklusive vår bryllupspakke, som består av blomster, musserende vin, jordbær glasert i sjokolade – alt klart i suiten ved ankomst - frokost fra Rooms Service, samt sen utsjekk avreisedagen. Alle merverdiavgifter, service, samt fri adgang til svømmebasseng og gym er selvsagt inkludert i prisene.

Dette er priser for 2005, jeg går ut fra at de kan ha gått noe opp.

Hvordan vi blir behandlet gjenstår å se :)

Gjest Gjest_Pia_*

Jeg har vært på visning i suiten - den er fantastisk! 3 etasjer og flott utsikt.

Men veldig dyr..

Tror den kostet nærmere 6 000, og selv synes jeg det er alt for mye.

Man må ut innen kl tolv, og hvis man kommer hjem fra festen kanskje sånn i to-tre-tiden kan jeg liksom ikke skjønne at man får så mye ut av det..

Tenker heller å leie den på ettårsbryllupsdagen og ha mulighet til å være der inne et døgn.. :)

Selve bryllupsnatten tror jeg faktisk vi holder oss hjemme! Har ikke noe behov for å dra fra festen tidlig, har lyst til å feire med vennene mine ut i de sene nattetimer :)

PS Suiten er ganske trang og smal, det er ikke noe boblebad og sånt..

Vi var der på bryllupsnatten og det kan absolutt anbefales !

Når det gjelder utsjekking, er det bare å spørre på forhånd om å få være der lenger, vi fikk i utg.punktet lov å ha den til kl 15 ( men vi bestemte oss likesågodt for å booke den for en natt til vi, så vi var der til mandag :sjarmor: )

Det er badekar, men ikke et "vanlig" ett, litt vanskelig å forklare , men fullt mulig å bade, det gjorde vi.....

Vi bestilte full bryllupspakke, og jeg syntes det var veldig fin avslutning på dagen og sitte oppe i tårnet og drikke champagne !

Dagen etter fikk vi servert nydelig frokost (pgså med champagne), som de dekket på til oss oppe i tårnet.

Anbefaler det på det varmeste hvis man har lyst til å bruke litt ekstra på bryllupsnatten, veldig flott opplevelse !

Annonse

Tusen takk for svar!

Dere som har sett suiten - det er vel et ordentlig badekar der? Det må vi jo ha!  ;)

Har ikke bodd der, men var på visning. Veldig flott suite, men jeg kan ikke skjønne at man får bruk for alle tre etasjene ;) Badekaret er liksom nedsenket som et lite basseng inni dusjen. Du må gå trapp ned. Flislagt. Er liksom ikke noe badekar der bare flisene hvis du skjønner. Ellers bet jeg meg merke i at vindeltrappen som går mellom etasjene er veeeeldig bratte. Jeg så for meg brukket ben e.l. om man kommer litt påseilet fra festen og skal gå i de trappene. Derfor droppet vi den + at prisen var vel høy. Vi skal ha Royalsuiten på Continental istedenfor. koster egentlig 4800 men vi får den for 4000. Tror det er vanlig å få den for 4000 når man gifter seg. Vi ba ikke om det liksom, men han bare sa at vi skulle få den litt rimeligere siden han så jeg likte den men syntes den var dyr. Helt nydelig - og på et plan :)

Endret av kitekatt

Har vært der flere ganger og synes den er blod-harry. Skikkelig åttitall, og litt halvslitent. Grand har mye hyggeligere suiter en denne. (Men det er nedsenket badekar...)

Personlig villle jeg valgt bristol eller continental hvis jeg skulle hatt en suite i sentrum.

Nå ble jeg usikker her :)

Har Royalsuiten på Continental badekar? (ja jeg vet jeg maser veldig om badekar, men ser for meg at det kan være en koselig start på dagen derpå ;)  )

oi, det husker jeg faktisk ikke. Mener det. Send en mail dit og spør du :)

Jeg vil nevne at jeg så på alle typer rom på grand og continental. Jeg likte også faktisk De Luxe rom bedre enn juniorsuite. Så for meg stod det faktisk mellom De Luxe rom på Grand som er ganske rimelig (mer romantisk værelse, tre kvadrat mindre enn juniorsuite) og royalsuiten på continental. Forloveden min ville helst ikke på Grand, for han hadde fått dårlig service der påstår han (les: ikke fått ha med seg dame på rommet i fylla *ler*..merkelig ;)) derfor blir det Continental. Jeg hadde gjerne tatt de luxe rom til 2600 på Grand jeg ;) Anbefaler deg å bestille tid for å se på rommene. Gunhild på Grand er kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...