AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Leser i en annen tråd her at det er "en haug" med uskrevne regler for Dating i 2024. La oss skrive dem ned!! Hva er de uskrevne reglene for Dating? Anonymkode: 0add5...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 • Kom i tide • Vær «påskrudd» og åpen, i respekt for den du skal møte. • Gi folk en sjans, ikke vær for rask til å felle en dom (med mindre de virker truende/noe skurrer) Anonymkode: 2d2e2...aef 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Kvinne: vær feminin Anonymkode: ff62b...1f6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Lære seg at stor forbokstav er forbeholdt egennavn på norsk. Anonymkode: 2e4ac...a33 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Ikke vis det hårete mannerumpehullet ditt på Snapchat før dere går på date Anonymkode: 379ef...480 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser i en annen tråd her at det er "en haug" med uskrevne regler for Dating i 2024. La oss skrive dem ned!! Hva er de uskrevne reglene for Dating? Anonymkode: 0add5...a5a Folk er blitt så vanvittig kravstore idag at skulle man ha skrevet ned alt, ville denne tråden ha blitt et par hundre sider lang. Kan likevel ta med noen praktiske råd. 1. Ikke møt opp naken på et offentlig sted for å vise at du er ærlig og oppriktig. Det kan føre til uforutsette komplikasjoner. 2. Ikke ta med med en bærbar motorsag, og tilby deg å rekonstruere en scene fra "Motorsagmassakren". 3. Å ha bart er lov, men en Adolf Hitler-bart frarådes. Særlig gjelder dette kvinner. 4. Samler man på navlelo, torturinstrumenter fra middelalderen eller pent brukte hodeskaller, kan det være praktisk å vente med å snakke om hobbyen sin. 5. Skal man vise frem et bilde, bør det helst ha et annet motiv enn den lange, brune pølsa man la på do i morges. 6. Vil man ha et hodeplagg, anbefales det å bruke noe annet enn en stripete underbukse i XXL-størrelse. 7. Det er lov å ha en eks, men hvis man ikke gjør noe annet enn å prate i telefonen med eksen hele kvelden, kan dette tolkes som manglende interesse. 8. Spiser man ute, er det en fordel å ikke hoppe opp på bordet og av full hals rope: "JEG ER GRISEN NAPOLEON." 9. Andre samtaleemner enn døden, forråtnelse av lik og forskjellige måter man kan kvele andre på er ikke så dumt. 10. Ordet "date" er så klisjé; det er mer stil over det gammeldagse "stevnemøte". - B. Anonymkode: ece55...c06 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 8. Spiser man ute, er det en fordel å ikke hoppe opp på bordet og av full hals rope: "JEG ER GRISEN NAPOLEON." Anonymkode: ece55...c06 Jeg kunne ha likt en dame som gjorde det 🙂 Anonymkode: 2e287...af7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kunne ha likt en dame som gjorde det 🙂 Anonymkode: 2e287...af7 Ja, hvorfor ikke ...? Problemet i dagens "datingverden" er at det ikke lenger er plass til spontanitet, fantasi og humor, noe som etter min mening bør være en del av livet uansett alder; uten spontanitet, fantasi og humor ender et forhold sakte, men sikkert opp som et av disse 20 år gamle, triste forholdene der den monotone, grå hverdagen i så stor grad har tatt over at folk bare venter på at barna skal vokse opp før de kan gå hver sin vei. Har på følelsen av at man idag kunne ha fått til mye ved å gå utenfor A4-boksen med krav og forventninger, men at man rett og slett ikke tør å gjøre det; i stedet lever man livet sitt foran skjermen, og prøver å tilpasse sitt eget liv til hvordan man tror ting "bør" være. - B. Anonymkode: ece55...c06 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Jeg kan skrive ned noen. Men vil påpeke at jeg ikke har opplevd alle selv. Men mye har jeg lest om her på KG singleliv og dating. 1. Ikke sex på første date med mindre du er bare ute etter sex selv. Det for å unngå de som spiller seriøs men egentlig er kun ute etter ett ligg som vil ghoste deg etter på. 2. Ghosting betyr bare forsvinne og ikke gi lyd fra seg igjen. 3 Unngå hjemmedate med mindre man har gjort det veldig klart og tydelig at det ikke blir sex om vedkommende kommer hjem til deg. Eller har felles bekjente som kan gå god for personen. Dette for egen sikkerhet i mitt hodet. 4. Menn som ikke vil møtes offentlig er ikke så lett med. Har de sosial angst eller er det for at det er lettere å få seg ett ligg hvis de får kommet seg hjem til deg? 5. Menn som vil holde ting skjult når du ser etter noe seriøst. 6. Menn som fokuserer på sex mer enn å bli kjent med deg som person. Ikke seriøs. 7. Har du sex med noen fordi du tenkte at du hadde lyst på det og så etter en stund får du følelser for dem (noe som er menneskelig) så om du blir såret fordi han bare ser deg som en kropp og ha sex med så har du ingenting og klage over. Det var ditt valg. (iskald sex, kaller jeg det, der det ikke skal være kos eller intimitet.) Man er bare fuck friends så din jobb er å sprike med bena og la han gjøre som han vil med deg. 8. Ikke la menn leke med følelsene dine. Unngå hekt er og vankselig når man kommer borti en man får en vanvittig kjemi med og de bare er ute etter sex og spiller hot and cold spillet. 9 Hot and cold er når de er på så du tror de er interessert for så å bli iskald og holde avstand, ignorere deg osv osv til de igjen får lyst på ett knull så er de på igjen. Styr unna. 10. Ghoster deg før du får møtt de. 11. Ghoster deg for så å dukke opp igjen som ingenting har skjedd. Styr unna 12. Skjuler ting du har sagt er deal breaker for deg. Når en møtes så tror de at de kan få gjennomslag lell. 13. Netflix og chill - er ofte for en kar lik sex. 14. En som liker deg vil holde kontakten, ikke snakke om sex, men sette pris på å høre fra deg og liker å kommunisere med deg. Spør om dere kan ringes. Som holder det han sier han skal gjøre. Ønske bilde av ansiktet ditt fremfor kroppslige. Gir fine komplimenter som du faktisk tror på. Og ikke har holdt noe skjult ovenfor deg. Det forutsetter selvsagt at du har vært åpen og ærlig sjøl da. 15. Mange dater flere samtidig. For å unngå å føle seg helt jævlig hvis en avviser, noen for oppmerksomheten. Noen har til og med en fuckfriend på si mens de dater. Hvorfor vet jeg ikke, ser for meg at det er for å ha noen å trøste seg på når alt annet går gæli. Noen er avhengig av oppmerksomhet fra menn til en hver tid. 16 Så har vi dette med liga. Du må for guds skyld ikke gå for noen over din liga... helst samme markedsverdi eller under.. og gud vet hva dette der egentlig er. Not me. 17. Å ja så må det jo være normal aldersforskjell ellers er det jo fy fy.. selv om jeg som person vet at kjærlighet kan oppstå i alle aldre og alders forskjeller men mange er rigide på alder da.. men de om det. Folk må nå gjøre som de vil. 18. Menn skal være høyre enn damer. 19 Så har vi folk som ikke kan å kommunisere på tekst som knapt klarer å skrive ja, nei, skjer'a?, jepp, mhm som er det meste de kan si. Så hvordan de tenker de skal bli kjent med noen da, det aner jeg ikke. 20. Ja så er det spørsmål om preferanser innen sex. Man skal jo være kompatible. Men for menn er jo dette rent runke materiale og snakke om. De spørsmålene der kommer som oftest veldig kjapt i en ny samtale med en ny person. Det gjør at jeg mister interessen i hvertfall. 21. Det har blitt så mange sære fetisjer der ute som jeg takler dårlig. Du tror det ikke nesten når du leser hva folk tenner på. ja det var vel det jeg kom på i farten er sikkert 100 til. Anonymkode: 8161e...90a 1
Nettinettet Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvorfor ikke ...? Problemet i dagens "datingverden" er at det ikke lenger er plass til spontanitet, fantasi og humor, noe som etter min mening bør være en del av livet uansett alder; uten spontanitet, fantasi og humor ender et forhold sakte, men sikkert opp som et av disse 20 år gamle, triste forholdene der den monotone, grå hverdagen i så stor grad har tatt over at folk bare venter på at barna skal vokse opp før de kan gå hver sin vei. Har på følelsen av at man idag kunne ha fått til mye ved å gå utenfor A4-boksen med krav og forventninger, men at man rett og slett ikke tør å gjøre det; i stedet lever man livet sitt foran skjermen, og prøver å tilpasse sitt eget liv til hvordan man tror ting "bør" være. - B. Anonymkode: ece55...c06 Jeg tror det definitivt er plass til spontanitet, fantasi og humor, det er bare veldig mange som ikke klarer å forstå at alt til sin tid. I tillegg til at humor som benyttes for å skjule usikkerhet ofte er veldig dårlig eller upassende. Ellers er jeg veldig enig med deg når det kommer til kjedelige og monotone forhold, men jeg ser også en endring her, heldigvis. Folk er mer opptatt av å finne noen de virkelig er kompatible med, har det gøy med, føler seg vel med, fordi de ikke lenger MÅ ha en partner for å ha det bra. Kravstorheten har sammenheng med selvstendigheten og lykkefølelsen i egen velvære. Hvorfor skal kvinner og menn i dag ta til takke ned monotone forhold, når de har det bedre uten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå