AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars En bekjent la ut et bilde av seg selv, halvnaken og poserte litt vulgært. Bildet fikk 23 likes og ingen kommentarer. Er folk sluttet med å like bilder? Eller er det bare flaut når de ber om oppmerksomhet? Hun har type også, ikke han likte eller kommenterte bildet heller. Anonymkode: 93f3f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Del Skrevet 4. mars Kun skikkelig flaut. Anonymkode: 5e601...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Del Skrevet 4. mars Hvorfor bryr du deg om likes en bekjent får? Det er rart igrunn at du gjør. Alt på some handler om oppmerksomhet enten de legger ut bilde av en kake eller av seg selv. Anonymkode: 6fe66...cf0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Del Skrevet 4. mars Jeg synes det at du oppretta denne tråden er mer flaut. Anonymkode: 1b4e4...bdd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Del Skrevet 4. mars Jeg tror folk «liker» mye mindre på sosiale medier enn før. Tidligere var det å «like» hverandres bilder en del av det sosiale livet på helt en annen måte enn det er for de fleste i dag. På samme måte som at for ti-femten år siden drev vi å la ut status om hva vi skulle spise til middag eller at «i dag skal vi reise på hytta». Veldig få som gjør det i dag, man bruker Facebook mer for å holde styr på arrangementer, være med i grupper osv. Instagram er kanskje mer en plass for «oppdateringer fra livet», men de fleste er ikke så opptatt av å trykke «liker» på folks bilder heller. Så interessant er det jo ikke for folk flest. Halvnakne og vulgære bilder er jo generelt flaut å dytte i trynet på folk som ikke har bedt om det, så det hjalp sikkert heller ikke i dette tilfellet. Men hvorfor følger du med på og bryr deg om hvor mange likes dine bekjente får? Anonymkode: 7f573...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det at du oppretta denne tråden er mer flaut. Anonymkode: 1b4e4...bdd Jeg spør fordi før ville en fått masse likes og kommentarer. Lurte bare på om folk har sluttet med det. Anonymkode: 93f3f...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars 23 er ikke samme som null. Dessuten, hvem bryr seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg spør fordi før ville en fått masse likes og kommentarer. Lurte bare på om folk har sluttet med det. Anonymkode: 93f3f...42b Du utbroderer en bekjent for å lure på dette og det oppleves for oss andre som en rar ting å gjøre om du bare var interessert i det du lurer på her. Du kunne lagt frem innlegget ditt på en helt annen måte som f.eks "gir folk like mye likes nå som før i some? Jeg har opplevd et enkelt tilfelle hvor dette ikke stemmer og lurer på om det er slik for alle? Hvorfor tar du ikke et hvilket som helst annet eksempel? Det er innlegg på Instagram som har over 100 000 likes og masse kommentarer og det er innlegg som har 15 likes innefor samme tema. Det er så ulikt. Anonymkode: 6fe66...cf0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars Gjetter på at det er ditt eget bilde og at du er skuffet over manglende oppmerksomhet. 😂 Anonymkode: 4eaf6...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars Over 20 likes er relativt mye for meg, både på facebook og insta, men sannsynligvis ganske lite for en bekjent som har 1400 fb-venner der jeg har drøyt 90. Kontekst er alt, hele poenget med some er jo om at man ønsker å vise fram og få oppmerksomhet rundt noe, enten det er et politisk budskap eller egen kropp, og det er mer spesielt å være opptatt av andres likes enn sine egne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Del Skrevet 4. mars Føler det er mest folk på 50 + år eller influencere som er mest opptatt av likes. Mine foreldre er pinlig opptatt av likes på Facebook, de får flere hundre likes på hunde- og naturbilder. Lurer egentlig på hvem alle de folkene som gir likes er, har liksom ikke inntrykk av at de har så mange venner og bekjente. Uansett, litt pinlig å legge ut et halvnakent bilde av seg selv uavhengig av hvor mange likes en får. Dersom jeg hadde gjort noe lignende (som jeg aldri hadde gjort), hadde jeg neppe fått særlig mange likes. Anonymkode: 977ee...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå