AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Del Skrevet 3. mars 2024 Trenger tips til sjenk/hylle som har plass til stereoanlegg+ vinylplater. Hva har du anlegget ditt på? Anonymkode: 69053...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Del Skrevet 3. mars 2024 Hvis man trenger tips om møbler, kan man spørre om dette i Hus og hage, uten å gjøre kulturforumet til en søppelbøtte for oppvaskmaskiner på jobben, hyller til stereoanlegg og annet tull. Anonymkode: cd0ca...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis man trenger tips om møbler, kan man spørre om dette i Hus og hage, uten å gjøre kulturforumet til en søppelbøtte for oppvaskmaskiner på jobben, hyller til stereoanlegg og annet tull. Anonymkode: cd0ca...bb4 Beklager. Tenkte på det etterpå at jeg hadde lagt det her inne. Bruker ofte å få kjeft fra dere regelryttere hvis det blir lagt to steder. Beklager igjen! Anonymkode: 69053...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 Hva har dere platespiller, forsterker og platene på/i? Anonymkode: 89025...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Del Skrevet 4. mars 2024 Vi har platespilleren på en sjenk, mesteparten av platene i sjenken og noen få i bildelist 😊 Anonymkode: 414bd...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 Jeg kjøpte en slik benk for mange år siden, funker kjempefint. Platene mine har jeg stående i en Kallax fra Ikea. Anonymkode: 5acbd...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 4. mars 2024 #7 Del Skrevet 4. mars 2024 Hyllesystem à "Ivar" fra IKEA. Steeeoanlegg, tv, ca 2.000 plater + noen hundrede cd'er o.l samlet på én vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Del Skrevet 4. mars 2024 Vi har en kallax fra ikea med bein. Platene inni, lpspilleren oppå, og forsterkeren under. Jeg synes forøvrig denne er veldig fin https://soundgarden.no/glorious/114158/glorious-turntable-lowboard-hvit-stereomøbel-med-plass-til-vinyl , men den passer ikke vår stue. Anonymkode: b3f54...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå