Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og en dame på (20-25) skal treffes denne uken. Jeg liker henne godt og jeg har lyst å se om jeg etterhvert kan utvikle et kjærlighetsforhold med henne. Er usikker derimot om det er en gjensidig tanke hun har når hun går for å treffe meg. Dette da jeg spurte henne om hun hadde lyst å spise middag og bli bedre kjent og jeg har kanskje ikke hintet til dette godt nok.

Dette bringer meg til spørsmålene om hvordan jeg skal håndtere visse situasjoner i treffet. Og bør jeg anse det i det hele tatt som en «date»? Jeg har aldri vært på date før, er rolig og vil gå forsiktig fram i denne prosessen og vil derfor ikke holde på noe intimt med henne i første omgang (hun virker også å være den typen - rolig og forsiktig fram). Jeg ønsker slik som jeg sa det «å bli bedre kjent». Det er likevel mange andre ting jeg kan gjøre for å vise at jeg liker henne. Dette ved å for eksempel varte opp som å holde døren for henne og ta meg av betalingen. Men slike gests vil kanskje slå feil ut om hun egentlig aldri var interessert i meg på denne måten.

Hvilke andre ting bør jeg tenke på å gjøre og ikke gjøre? Jeg er helt uerfaren, men vil gjøre det jeg kan for at hun skal ha det godt i lag med meg og kose seg. Blir derfor dumt om jeg eksempelvis starter med å hilse på henne ved å vinke når jeg istedet skulle ha startet med en klem - selv hilsingen er jeg usikker på som du kan se.

Endret av Jeg-er-anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...