Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Satt å så på playboy-jentene her en mandag, og der var det en av disse damene til Heff som fikk seg en ny hund, en bitte liten svart en. Noen som vet hvilken rase den var???
Frøken Labb Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Dette var det noen som spurte om for ikke så lenge siden. Husker ikke hvilken rase de kom fram til, men om du søker finner du det nok. S;kte litt og fant dette. Endret 3. februar 2006 av heldigemeg
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Jeg tror det var en blanding, jeg.. Meningen var jo at den skulle linke mest mulig på katten hun hadde..
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Jeg tror det var en blanding, jeg.. Meningen var jo at den skulle linke mest mulig på katten hun hadde.. ← Var det? haha...det visste jeg ikke...
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Var det? haha...det visste jeg ikke... ← *tvslave*
Gjest Jalileh Skrevet 4. februar 2006 #6 Skrevet 4. februar 2006 *tvslave* ← Er det selv altså, men jeg fikk det ikke med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå