AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Er det grunn til å reagere på at kjæresten alltid endrer planer? Eller må avlyse og gjøre det annen gang? Vi gjør egentlig ikke annet enn å sove sammen og noen gang lager mat. Utover dette gjør vi ingenting sammen. Ofte blir det avlyst/utsatt av han. Er heller å gjør sosiale ting med andre venner. Når jeg foreslår noe ønsker han heller gjøre det han foreslår(men som sjeldent skjer uansett.) Ofte blir også avtalte klokkeslett utsatt. Anonymkode: 28ce7...9d5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Hvis du reagerer, så er det grunn til å reagere. Stol på deg selv. Hva er poenget med å være sammen om man aldri gjør noe sammen? Anonymkode: 66444...b93 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Slutt å avtale ting med han om han alltid avlyser/utsetter. Lag avtaler med venner som respekterer tiden din i stedet. Kanskje han slutter å ta deg for gitt når han merker at du ikke sitter og venter og venter og venter og venter til han gidder å være med deg. Kanskje du finner ut at det er kjekkere å være med folk som viser deg at du er verdt å prioritere. Anonymkode: 9b9a6...630 2 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Hadde jeg aldri giddet. En som stadig bryter avtaler er bokstavlig talt en dealbreaker i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Jeg personlig hadde ikke giddet et sånt forhold (om dere da ikke har et rent sex-forhold). Anonymkode: 48b9b...631
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Selv i et rent sexforhold skal respekt og oppmøte etter avtale være på plass. Jeg ville funnet på noe annet, og om det vise seg at dere virkelig har så sprikende behov kjærestetid, så terapi eller adjø. Folk skal jo ville prioritere en, ikke føle seg tvunget.. Anonymkode: 13542...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Seriøst bare dropp det, bruk heller tiden din på noe konstruktivt. Anonymkode: 8cee9...aca
Blueberrymuffin Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 For et døfødt forhold. Høres ikke ut som det er så mye relasjon, respekt eller omtanke for deg. Du er sikkert fin å ligge med, men virker ut som det stopper der. Ønsker du deg et forhold som kun handler om sex og sove sammen, og ingenting annet, så er jo dette greit. Hvis du ønsker noe mer enn bare en sengekamerat, så er det kanskje på tide å avslutte dette forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå