Gå til innhold

Hvordan forfører du din partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å forføre og friste din partner til sex? Har du noen triks som du vet nærmest alltid funker? 

Spesifiser om du er mann eller kvinne. 

Anonymkode: e7588...b23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Horete undertøy

Anonymkode: 1b291...1f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkelt. Spør om han har lyst💁🏼‍♀️

Anonymkode: 31362...739

AnonymBruker
Skrevet

Bare å kle sv seg foran han 😜

Anonymkode: bbde5...505

Skrevet

Det er nok å bare begynne å kysse ham og ta på ham eller si at jeg er kåt/vil ha sex, så er han med (dette er oftest hans måte å forføre på også).

Likevel er det moro å gjøre noe ekstra innimellom. Han liker godt at jeg sender snuskete bilder/filmer på snap i løpet av arbeidsdagen eller når han er ute av huset, at jeg skriver melding om hva jeg ønsker at han skal gjøre med meg, at jeg kler meg i undertøy eller klær han finner sexy, sender bilde/melding av at jeg går inn i dusjen når jeg vet han er på tur hjem eller rett og slett strippe for ham. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Flere alternativer her: 

• Begynner å kline med han, ta på han, kneppe opp buksa når jeg merker at han er hard, suger i vei og så fortsetter det....
  • Lekkert undertøy som blir værende på når vi finner senga, med et lys tent. 
  • Kler meg litt utfordrende og svinser rundt hjemme slik at han blir litt gira og har forventninger. 
  • Sender han en sms om at jeg på vei hjem fra jobb tar en liten omvei, drar på vift til en ung Loverboy, og minner han på at han har en rengjøringsjobb å gjøre når jeg kommer hjem. 
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hvisker ting i øret.. og så prøver å få frem gåsehuden, så kysser jeg dem etterpå🥰

Skrevet

En gang holdt det med å spørre: "pule?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg er det unødvendig å forføre, sex med partneren frister meg alltid.

Henne er det umulig å forføre når butikken er stengt. Er som å stå og vente på grønt lys. I et par dager, kanskje. Alltid bare et spørsmål om tid.

Så plutselig vil hun og så bare blir det, vi tenner hverandre og alt er helt ukomplisert og fint. Så blir det rødt lys igjen, til neste gang.

Hun har på-knapper som jeg ikke har tilgang til, jeg har gitt opp håpet. Men hun finner dem selv, tydeligvis. Heldigvis.

Vi har mer og kanskje bedre sex enn mange på vår alder, men seksuell flørt, forføring og spill rundt sex blir det dårlig med.

Frustrerende.

Andre som har det sånn? 

Anonymkode: f1bd3...9a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Meg er det unødvendig å forføre, sex med partneren frister meg alltid.

Henne er det umulig å forføre når butikken er stengt. Er som å stå og vente på grønt lys. I et par dager, kanskje. Alltid bare et spørsmål om tid.

Så plutselig vil hun og så bare blir det, vi tenner hverandre og alt er helt ukomplisert og fint. Så blir det rødt lys igjen, til neste gang.

Hun har på-knapper som jeg ikke har tilgang til, jeg har gitt opp håpet. Men hun finner dem selv, tydeligvis. Heldigvis.

Vi har mer og kanskje bedre sex enn mange på vår alder, men seksuell flørt, forføring og spill rundt sex blir det dårlig med.

Frustrerende.

Andre som har det sånn? 

Anonymkode: f1bd3...9a0

Mine knapper er i hovedsak mentale, men min  mann har klart å finne dem likevel. Når de mentale knappene er påskrudd krever det også en fysisk oppfølging. Han har funnet ut av dette også. 

Utover dette utvikler kroppen min selv et behov for sex med jevne mellomrom. Det er nok det kroppen til din kone gjør også, men det er sikkert mulig å finne hennes mentale og fysiske triggere også. Ikke så sikkert hun er veldig bevisst på dem selv. Min mann fikk ikke akkurat hjelp for å finne mine, for jeg var ikke særlig bevisst på dem. Tror han bare prøvde ulike tilnærminger, og noterte seg eller vraket, til han hadde oppskrifter som fungerte.

Jeg har det mye enklere. Jeg kan bare vise ham at jeg ønsker sex. 

Anonymkode: 0baa2...a40

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ber ham kle seg naken og legge seg på sengen. Så får han se meg i sexy undertøy mens jeg binder ham til sengen. Som oftest får han bind for øynene. Og så venter en lang kveld med både smerte og nytelse og diverse aktiviteter. 

K35

Anonymkode: acd4f...38c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva gjør du for å forføre og friste din partner til sex? Har du noen triks som du vet nærmest alltid funker? 

Spesifiser om du er mann eller kvinne. 

Anonymkode: e7588...b23

Sier jeg vil ha sex. Eventuelt viser brystene mine. Det funker alltid. 

Anonymkode: 48a47...dbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ber ham kle seg naken og legge seg på sengen. Så får han se meg i sexy undertøy mens jeg binder ham til sengen. Som oftest får han bind for øynene. Og så venter en lang kveld med både smerte og nytelse og diverse aktiviteter. 

K35

Beklager at jeg ødelegger stemningen. Men han vil ja? Å det er ingen tvil?

Anonymkode: 2609c...763

AnonymBruker
Skrevet

Det holder at jeg puster i samme rom som ham. Jeg kan ikke kle på meg eller av meg, gå i dusjen eller bevege meg rundt i huset når ungene ikke er til stede. Jeg kan ha feber og se ut som et fugleskremsel. Spiller ingen rolle. Er faktisk veldig slitsomt at han er konstsnt klar. 

Anonymkode: 664e5...c74

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager at jeg ødelegger stemningen. Men han vil ja? Å det er ingen tvil?

Anonymkode: 2609c...763

Garantert. Han begynner å stønne før jeg i det hele tatt har rørt han. Vi har vært sammen i 10år og kjenner hverandres grenser og avtaler stoppord om det trengs 👍 

• Nyttig 1
Skrevet

Sexy nattøy(f.eks neglisje) eller rett og slett at jeg sier at jeg ligger naken under dyna 😄 Skal i grunn ikke så mye til 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 20.47):

Det holder at jeg puster i samme rom som ham. Jeg kan ikke kle på meg eller av meg, gå i dusjen eller bevege meg rundt i huset når ungene ikke er til stede. Jeg kan ha feber og se ut som et fugleskremsel. Spiller ingen rolle. Er faktisk veldig slitsomt at han er konstsnt klar. 

Anonymkode: 664e5...c74

Samme her🤦‍♀️ Vet, ‘’luksusproblem’’ egentlig, etter 14 år sammen og 3 barn, så har han vært og er konstant klar. 
Bare jeg bøyer meg, og puster i nærheten av han så er der som en Ninja!

VELDIG FRUSTRERENDE i enkelte perioder av livet! Da jeg har følt det som overgrep i perioder😟 Heldigvis kan jeg snakke med han om det! Og han forstår, og tar det til seg uten furting! Så vi har funnet en fin balanse nå..

Men skulle gjerne hatt muligheten til å forføre han og😊

Anonymkode: 8b4e2...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...