Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? 😞

Anonymkode: 46f1d...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å være redd for økonomien.

En omfattende, større krig, kanskje en verdenskrig, er det derimot grunn til å frykte slik situasjonen holder på å bli med Russland som er på fremgang i Ukraina og Donald Trump som virker uovervinnelig, og i tilfelle krig vil økonomien være et støvfnugg i forhold.

Anonymkode: 6155d...a6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min økonomi da? 😞

Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rotemor said:

Nei.

Nei hva? 😕 «Nei, vil ikke spå/se», «Nei, det går ikke bra med økonomien»

Hvis du ikke har noe vettugt å si, hvorfor svarer du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva spesifikt er du redd for? Jeg trakk noen kort og det som kom opp var bekymring for penger, og at det er lurt å passe litt på hva man bruker penger på. Men alt i alt var det positive kort, hvis jeg tolker kortene rett så kommer dette til å ordne seg.

Anonymkode: 4e6f2...da6

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Min økonomi da? 😞

Nyt livet og freden så lenge det fortsatt er fred i Europa; de som levde i 1938, visste ikke hvor godt de hadde det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ingen grunn til å være redd for økonomien.

En omfattende, større krig, kanskje en verdenskrig, er det derimot grunn til å frykte slik situasjonen holder på å bli med Russland som er på fremgang i Ukraina og Donald Trump som virker uovervinnelig, og i tilfelle krig vil økonomien være et støvfnugg i forhold.

Hva er da lurt å gjøre økonomisk for å være forberedt på en evt verdenskrig? 

Anonymkode: 0b398...48d

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er da lurt å gjøre økonomisk for å være forberedt på en evt verdenskrig? 

Anonymkode: 0b398...48d

I en større krise vil papirformuen antagelig være verdiløs; det som alltid har verdi i slike situasjoner, er råvarer som gull.

Ulempen er at gull er tungt og lagres på ett sted; dette hjelper lite når bygningen blir bombet - bare å se på bildene fra Ukraina.

Et sted som kanskje bør unngås, er Svalbard; tror neppe Donald Trump eller NATO vil være villig til å forsvare Norge dersom russerne en dag okkuperer Svalbard, slik de gjorde med områdene de ser på som "sine" i Ukraina. Og ja, russerne ser også på Svalbard som "sitt" på bakgrunn av all virksomheten de hadde der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva spesifikt er du redd for? Jeg trakk noen kort og det som kom opp var bekymring for penger, og at det er lurt å passe litt på hva man bruker penger på. Men alt i alt var det positive kort, hvis jeg tolker kortene rett så kommer dette til å ordne seg.

Anonymkode: 4e6f2...da6

Svar på det jeg lurte på ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...