Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tlf under puta om natta. Mest fordi da kan jeg kjapt sjekke klokka hvis jeg våkner om natta uten å lete, og skru av alarmen kjapt så den ikke vekker flere.

Mannen min irriterer seg over det, og hevder at jet har en tvansgreie med å ha tlf der, og at det er rart. Han mener også at jeg har den der sånn at jeg kan scrolle på tlf etter at han har lagt seg. Jeg gjør det også noen ganger, men det er jo mitt valg tenker jeg.

I dag så begynte han igjen å mase om at jeg la tlf under puta,  og at jeg ikke skulle det. Han sa "hvis den tar fyr om natta skal jeg le" . Jeg svarte da " så du ler hvis ansiktet mitt tar fyr?" Han svarte da "ja, hvis det skjer etter at jeg har sagt det så jævlig mange ganger skal jeg faktisk le". Jeg synes det var en veldig rar ting å.si? Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare , eller om jeg overdriver ved og synes det er rart å si. Så da sa jeg bare "ja, det var jo hyggelig.  Takk for den ". Han svarte ikke noe særlig og sa bare natta. Han ble også irritert da jeg ikke gadd å gi han nattakyss.

Er det jeg som overdriver her?

Anonymkode: ac668...540

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke telefonen på nattbordet?

• Liker 22
  • Nyttig 10
Skrevet

Den kan vel kun ta fyr hvis den står i laderen? Men uansett, teit ting å si av han

• Liker 6
Skrevet

Det er bare sjarmen med å være i et forhold

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke helsemessig tilrådelig å ha elektriske apparater så nærme kroppen. 

Langtidsvirkninger fra potensiell stråling samt brannfare. 

Du har sett hva wifi gjør med planter? 

Telefon i seng har ingenting å gjøre.

Røyking på senga anno 2020.

Anonymkode: c6d9a...573

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Hvorfor har du ikke telefonen på nattbordet?

Har ikke nattbord. Er ikke plass 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har tlf under puta om natta. Mest fordi da kan jeg kjapt sjekke klokka hvis jeg våkner om natta uten å lete, og skru av alarmen kjapt så den ikke vekker flere.

Mannen min irriterer seg over det, og hevder at jet har en tvansgreie med å ha tlf der, og at det er rart. Han mener også at jeg har den der sånn at jeg kan scrolle på tlf etter at han har lagt seg. Jeg gjør det også noen ganger, men det er jo mitt valg tenker jeg.

I dag så begynte han igjen å mase om at jeg la tlf under puta,  og at jeg ikke skulle det. Han sa "hvis den tar fyr om natta skal jeg le" . Jeg svarte da " så du ler hvis ansiktet mitt tar fyr?" Han svarte da "ja, hvis det skjer etter at jeg har sagt det så jævlig mange ganger skal jeg faktisk le". Jeg synes det var en veldig rar ting å.si? Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare , eller om jeg overdriver ved og synes det er rart å si. Så da sa jeg bare "ja, det var jo hyggelig.  Takk for den ". Han svarte ikke noe særlig og sa bare natta. Han ble også irritert da jeg ikke gadd å gi han nattakyss.

Skjerp deg. 

Anonymkode: c6d9a...573

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er rare begge to. 

Anonymkode: 18f8c...3d5

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Og med det takker jeg for nok en overstått helg. God natt folkens og god ny uke!

Anonymkode: 15061...b7f

• Liker 2
Skrevet

Han ler sikkert hvis han også tar fyr. Da kan du le tilbake. Og så kan dere skaffe dere smalere seng så dere får plass til ihvertfall et nattbord.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en rar ting å si, samtidig så mener han det jo åpenbart ikke. Det er en hyperbol/overdriving, for å understreke hvor idiotisk han synes dette er. 

For øvrig er det ikke bra å ha telefonen under puta. Du sover dårligere om du sjekker klokken om natten (både på tlf og klokkeradio), det er et søvnhygienetips. 

Det er mulig han blir sur fordi du forstyrrer hans søvn med blå skjermlys gjennom natten og etter han har lagt seg. Du kan jo heller scrolle i stua eller noe sånt. (Enda et søvnhygienetips)

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sikkert sagt det samme 😂😂😂

Anonymkode: 903e2...310

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg et nattbord. Jeg har min tlf på gulvet. Våkner jeg på natta vet jeg at det er natt, så jeg trenger heller ikke vite tiden. Jeg tenker også at det er tvangsmessig atferd å måtte ha telefonen under puta, og ikke bra mtp stråling.

Anonymkode: 6be32...523

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Men kjære deg, det er jo sånn at mobilen blir varm under puta da, det kan jo faktisk ta fyr! Helt uforsvarlig 😲 

Nå sa han dette for å være litt sarkastisk siden han overhodet ikke når inn til deg tror jeg. Selvsagt vil han ikke le om det begynner å brenne. Han blir som folk flest redd, reagerer med å ordne opp, for så å bli sint på deg fordi han hadde jo sagt det til deg at dette kan skje. 

Så.. Holder med ham jeg selv om det ikke var snilt sagt. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjøp en hylle og ha på veggen. F eks bildehyllene som selges på IKEA, de er ikke så dype at de blir i veien. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Monter nattbord på veggen. Eller bak sengen. Eller bruk et brett oppi sengen hvor du legger mobilen sånn at den får luftsirkulasjon og ikke blir overopphetet. Se løsninger. 

Anonymkode: b54ae...790

• Liker 4
Skrevet

Teit sagt, men det er jo brannfarlig om du tom legger mobilen under pute. Også for ham. 

Hvis det ikke er plass til nattbord eller hylle, hva med ei lita korg på golvet ved senga?

AnonymBruker
Skrevet

Legg mobilen på gulvet. Den har ingenting under puten å gjøre.

Mannen din ønsker selvsagt ikke at fjeset ditt skal ta fyr, men han var vel møkk lei av å snakke til døve ører! Joda. Dumt sagt av han. Men dumt å ta det bokstavelig.

Anonymkode: 80eae...e73

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...