Gå til innhold

Seksuell kjemi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan man vite om man passer seksuelt sammen?

Vet jo på allerede på en måte at jeg og min kjæreste ikke er 100% perfekt for hverandre i senga - hvordan kan jeg da vite om jeg bør fortsette eller ikke?

Har vært sammen i 1 og halvt år. Jeg har aldri fått stillinger jeg liker når jeg vil(sjelden gang så lar hun meg få det i 15sek før hun forandrer posisjon) fordi hun ikke nyter det på andre måter enn å sitte oppå meg eller misjonær. Har heller ikke fått oral sex eller annet. Har aldri hatt sex utendørs eller noen "spennende" steder, slik jeg har lyst til HELE tiden!

Lese dette forstår jeg jo at vi ikke er perfekt sammen i senga men jeg elsker henne høyt for det, så hva kan jeg gjøre? Hvorfor sier HUN at sex er kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker er bare ikke glad i å ha sex, men det kan kanskje være at hun har dårlige erfaringer fra før, og derfor ikke er helt med på leken? Har dere snakket om det? Hva dere har lyst til, hvordan dere liker å bli berørt osv?

Jeg skjønner at det er frustrerende å aldri få utløp for den seksuelle spenningen, å hele tiden føle at det er en plage for den andre å finne på noe spennende, og at du alltid må ta initiativet. Det kan gjøre alle og enhver usikker.

Foreslår at dere snakker om det jeg, for sex er jo faktisk utrolig viktig i et forhold, og hvis det ikke fungerer drar det ofte med seg flere problemer.

Lykke til!

Skrevet

Jeg kan ut fra erfaring si at du merker det veldig tydelig når det klaffer seksuelt med noen. Du merker det nesten fra første sekund. For meg så merket jeg det ved at vi oppførte oss likt spesielt etter sex, vi hadde hadde lyst på sex samtidig, når en av oss ville prøve på noe nytt og testet det ut forsiktig uten å fortelle om det først, så likte den andre det. Størrelsen passet perfekt, ingen var for stor eller liten. Teknikken satt. Vi hadde samme favorittstilling, kom samtidig. Trengte bare å se på hverandre uten å si noe, så skjønte begge at tiden var inne.

Du kan ha hatt sex før, og tenkt det har vært topp, men når det klaffer så vet du det. Tanken om at noe burde vært annerledes streifer deg ikke en gang.

Skrevet

Hun er den eneste jeg har hatt sex med og ønsker skal være den eneste....

bare vært noen dårlig forsøk i fylla før....

og attpåtil har jeg hatt muligheten til sex flere ganger i tenårene men av en eller annen grunn så avslo jeg det...tror jeg var redd for første gangen, men gikk greit med kjæresten min til tross for hennes erfaringer før meg.

Er veldig redd for at jeg en dag skal våkne opp og vite at jeg har vært lenge sammen med ei jente som ikke passet seksuelt med meg og egentlig bare som venn, og nå har vi vært såpass lenge sammen at vi ville neppe hatt kontakt som bare venner - noen som har gjort seg slike erfaringer?

Skrevet

om det er blitt slutt og dere ennå holder på et år etterpå med bare sex, da vil jeg si folk klikker rimelig bra sammen i senga.

Skrevet

Dere bør snakke sammen. Spør hva hun vil da? Man kan ikke bare ha sex i misjonærstillingen og så klage over et kjedelig sexliv :roll:

Skrevet

Uff, det hørtes skikkelig kipt ut.. Men ja, dere bør sette dere ned å prate litt om hvilke behov dere begge har for å få et godt og spennende og allsidig sexliv, så kanskje dere finner ut av det? Jeg håper det ordner seg for dere :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...