AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Jeg og kjæresten hadde sex i går. Oppdaget etter på at jeg hadde fådd blødning etter dette, var ganske mye, men det var det og nå er det bare litt rosa på papire. Noen som har opplevd lignende eller burde jeg være bekymret for en spontantabort? Anonymkode: e0335...7cf
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Opplevde akkurat det samme i uke 8, er nå i uke 35. Det kan skje etter sex, så lenge blødningen ikke fortsetter og du får smerter så skal det gå bra. Men ring gjerne jordmor/fastlegen i morgen. ❤️ Anonymkode: ec5ab...fb0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Selv blødde jeg hver gang etter sex i hele 1. trimester, og det er veldig normalt pga. skjøre slimhinner. Ene gangen i starten blødde jeg så mye at jeg trodde det var mensen som kom med et brak. Barnet er to år gammelt nå og har det supert 😊 At det nå bare er litt rosa på papiret er et godt tegn, spesielt om du ikke har hatt noe smerter. Anonymkode: 92d79...6e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå