AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Hei, jeg har møtt en mann et par ganger nå. Vi hadde egentlig en avtale på fredag, men da måtte jeg avlyse på grunn av praksis som ble litt lengre enn tenkt. Derfor ble vi enige om søndag. Men da avlyste han på grunn av at han må bli ferdig med doktorgraden sin ( Han skal levere den inn 15.mars). Spurte han rett ut om han fortsatt var interessert og at jeg ikke ville bli sur hvis han ikke er det lengre. Da svarte han at han bare hadde veldig mye å gjøre med Phd’en og jobbsøking. Foreslo at vi kunne møtes igjen rundt 22, 23 og 24 mars. Da vil det være over 1 måned siden vi så hverandre. Så mitt spørsmål er om jeg skal fortsette å se ham eller ikke? Vil bare legge til at han er utrolig dårlig til å sende meldinger( han har innrømmet det selv). Derfor er jeg veldig redd for at det sakte, men sikkert ebber ut. Anonymkode: 55132...4c1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Hvis du ikke har planer om å date andre før den tid, så hvorfor ikke? Anonymkode: d158e...015 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Tenker "vent og se". Anonymkode: b5ca9...208 1
svartkatt Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Trenger ikke avgjøre noe ennå.. og du kan treffe andre før det, om du vil.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Så hvis han avlyser så tenker du at han ikke er interessert, men du avlyste jo først? Hvis du velger date noen som er i siste innspurt av en grad, så må du jo ha forståelse for at det er tidkrevende. Det høres ut som du ikke er spesielt interessert i han, når du ikke engang har forståelse for at han fokuserer på siste finpussen på en lang utdanning. Anonymkode: 8a73e...6e5 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 TS her! Jeg har forståelse for det at man må bruke tid på doktorgraden. Men jeg ble bare litt usikker på om han fortsatt er interessert. Er ikke første gang han har gjort det! + han var borte to uker før der igjen. Anonymkode: 55132...4c1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er sexen bra? Anonymkode: a64d5...026 Vi har ikke hatt sex enda. Så vet ikke. Anonymkode: 55132...4c1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS her! Jeg har forståelse for det at man må bruke tid på doktorgraden. Men jeg ble bare litt usikker på om han fortsatt er interessert. Er ikke første gang han har gjort det! + han var borte to uker før der igjen. Anonymkode: 55132...4c1 Han er natulig nok mest interessert i å få ferdig avhandlingen sin. Dersom han er interessert i plukke opp tråden når han er ferdig, tar han kontakt. Anonymkode: b5ca9...208 1
Daria Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Er det noen jeg ville hatt forståelse for at var litt for opptatt til både å treffes og tenke på å sende meldinger, så er det en mann som var i siste innspurt av en doktorgrad... Hvis du mener han kan være verdt å vente på, er ikke en måned en stor sjanse å ta. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 Doktorgrad er en ting, men sier han også må bruke tid til å søke jobb? Det kan ta måneder før man lander noe. For meg høres han dessverre uinteressert ut og prøver å kjøpe seg tid. Jeg hadde ikke sittet på gjerdet og ventet på denne mannen. Anonymkode: 92614...307
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 TS her! Det er hovedsakelig doktorgraden han bruker mye tid på. Han holder på å søke relevante jobber på universitetet. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Doktorgrad er en ting, men sier han også må bruke tid til å søke jobb? Det kan ta måneder før man lander noe. For meg høres han dessverre uinteressert ut og prøver å kjøpe seg tid. Jeg hadde ikke sittet på gjerdet og ventet på denne mannen. Anonymkode: 92614...307 Anonymkode: 55132...4c1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): TS her! Det er hovedsakelig doktorgraden han bruker mye tid på. Han holder på å søke relevante jobber på universitetet. Anonymkode: 55132...4c1 TS, du virker ganske opptatt av han, hans greier og hva som foregår i hans liv. Rett heller oppmerksomheten mot deg selv. Anonymkode: b5ca9...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå