AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Hvordan unngår dere å få bæsj på tissen og overalt dere som driver i analen? Anonymkode: f87de...de3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Er man redd for det, så er det mulig å skylle rumpa, men jeg har hatt mye analsex, og det har vel bare skjedd 2 ganger, men knapt merkbart, så sjansen for det er liten Anonymkode: 1020c...5d8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Du skyller rumpa med klyster før penetrasjon. Anonymkode: 2e3da...60a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Jeg har hatt en del analsex, men det har aldri kommet noe ut. Mannen min synes nesten det er irriterende rent der bak😂 Dette selv om jeg aldri skyller meg bak først og vi aldri har planlagt at vi skal ha analsex. Anonymkode: 173b9...f09 1
Even Tuell Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Ikke nummer to uten å ha vært på do. En pikk med gummi, er mye mer yummi. Og bruk en klut om det kommer litt ut. Normalt er det ikke avføring i analen. Den holder seg til vanlig lengre oppe i tarmen. Det er først når man setter seg ned på tronen at det kommer ned og ut. Og etter en tur på do er stort sett tomt der. Man må dog være forberedt på at det kan være litt, men man snakker om litt rester som kan sitte på penis ... ikke en hel ruke på kuken. Endret 6. mars 2024 av Even Tuell
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Det er jo en risiko det. Men selv så opplever jeg at analdusj heller kan fremprovosere løs mage enn å hindre det. For min del funker det best å bli tatt i rumpa når jeg veit at jeg i utgangspunktet har fast avføring og akkurat har vært på do. Men sånn som igår glemte jeg/ ga jeg faen i at jeg viste at jeg var litt løs i magen da jeg ba han putte den i rumpa mi, var "for kåt". Så etter at han hadde sprutet i rumpa og trakk seg ut så var ikke sperren som rant ned på madrassen helt blank... Anonymkode: 2e073...4af 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo en risiko det. Men selv så opplever jeg at analdusj heller kan fremprovosere løs mage enn å hindre det. For min del funker det best å bli tatt i rumpa når jeg veit at jeg i utgangspunktet har fast avføring og akkurat har vært på do. Men sånn som igår glemte jeg/ ga jeg faen i at jeg viste at jeg var litt løs i magen da jeg ba han putte den i rumpa mi, var "for kåt". Så etter at han hadde sprutet i rumpa og trakk seg ut så var ikke sperren som rant ned på madrassen helt blank... Anonymkode: 2e073...4af Grisemann Anonymkode: 27d94...e45 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Gå på do når du må og vent i noen timer. Ikke ta det på impuls, men vær forberedt. Anonymkode: c2e8f...548
lh45 Skrevet 7. mars 2024 #9 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo en risiko det. Men selv så opplever jeg at analdusj heller kan fremprovosere løs mage enn å hindre det. For min del funker det best å bli tatt i rumpa når jeg veit at jeg i utgangspunktet har fast avføring og akkurat har vært på do. Men sånn som igår glemte jeg/ ga jeg faen i at jeg viste at jeg var litt løs i magen da jeg ba han putte den i rumpa mi, var "for kåt". Så etter at han hadde sprutet i rumpa og trakk seg ut så var ikke sperren som rant ned på madrassen helt blank... Anonymkode: 2e073...4af Bruk av analdusj er ok så lenge man ikke bruker for mye vann som fyller opp mer enn endetarmen. Da risikerer man løs avføring. Bruk liten analdusj 3-4 repetisjoner.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #10 Skrevet 7. mars 2024 Er jo bare deilig å kjøre på i uspylt rumpe, da trenger man ikke glid heller. Anonymkode: 7cee3...4fa
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 lh45 skrev (1 time siden): Bruk av analdusj er ok så lenge man ikke bruker for mye vann som fyller opp mer enn endetarmen. Da risikerer man løs avføring. Bruk liten analdusj 3-4 repetisjoner. Jeg har ikke analsex, men irrigerer tarmen hver morgen, så dette kan jeg litt om (tarmen beveger seg ikke lengre på grunn av multippel sklerose). Om det pumpes ca 1 liter vann opp i tarmen, du setter føttene på en høy krakk (knærne opp til haka om du klarer), og venter 10-15 minutter, tar du med deg alt i tarmen. Da vil den være helt tom for både avføring og tarmgass. Størstedelen av tarmen vil være helt ren i 2 til 4 timer etterpå. Det er faktisk ganske behagelig å få ut alt. Og det har ingen negative bivirkninger. Jeg har gjort dette hver dag i snart 10 år. Det selges utstyr for irrigering hos Coloplast og Persisten. Men pass godt på. Om man er uforsiktig bak der kan det oppstå rifter og hemorider. Selve tarmen kan også sprekke. Så jeg anbefaler masse glidemiddel uansett hva man fører opp i tarmen. Og skyll analåpningen godt etter bruk med masse lunkent vann. Stell pent med rumpa. Da går det helt fint å ha sex med. Jeg er syk i min, og stikker nok opp i den, så jeg gidder ikke analsex😅 Anonymkode: 937bd...246 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå