Gå til innhold

Gjerde til hundene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette opp gjerde til hundene mine rundt tomta. Det er flere hunder da jeg er oppdretter. Lønner det seg å gjerde inn der bilen står? Altså hvis man kommer kjørende så må man lukke opp en port og kjøre inn. Og da kan jeg slippe alle hundene løs fra bilen.

Eller lønner det seg å ikke gjerde inn der bilene står parkert? Da slipper jeg å lukke opp porten og igjen porten. Men da må jeg ta alle hundene i bånd fra bilen og inn der gjerdet er.

Hva har dere? Dere som har hunder og inngjerdet? Hva er lurt? Ikke lurt? Hva hadde dere valgt?

Anonymkode: 59a50...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville holdt bilen utenfor. Enklere ved småturer, og når det kommer besøk, blant annet. 

Anonymkode: 733bc...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg ville holdt bilen utenfor. Enklere ved småturer, og når det kommer besøk, blant annet. 

Anonymkode: 733bc...2c9

Holder dere andre bilen utenfor?

Jeg har veldig sjelden besøk og hundene er som oftest med meg i bilen. Da vi kjører til skogen hver dag. Sjelden jeg kjører uten hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere andre hundeeiere? Har dere bilen utenfor eller ikke? Er usikker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjerdet rundt bilen. Kjører jo på jobb og andre ting uten å ta med hundene selv om de ofte er med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bilene utenfor gjerdet.

Hundene lærte fort at når de slippes ut av bilen er det rett bort til porten hvor de slippes inn.

Anonymkode: 9b86f...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...