AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #61 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 18.05): Hva slags kroppsformer liker dere? Store romper, pupper eller smal midje? Høyde, fyldig, slank osv Blond eller ginger osv Anonymkode: 84efd...3b4 Jeg tror pene øyne og en slank kropp er sånn typisk standard de fleste menn liker! Anonymkode: 9788c...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #62 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 13.20): Personlig liker jeg petit, under 160cm. Slank og veltrent, feminin, med langt, mørkt hår. Gjerne mørk hudfarge også. Ikke operert, og helst små pupper og liten rumpe. Når det er sagt, vil personligheten ofte trumfe preferanser - så jeg har også vært med høye, blonde damer. Anonymkode: 026a1...5d4 Liten thai dame med andre ord? Synes det er litt weird jeg da. Bare ordet petit... Jeg er slank selv,de fleste vil vel egentlig være det,men menn som liker kun petit..får sånn asiatisk vibber Anonymkode: 9788c...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #64 Skrevet 14. mars 2024 Er selv middels høy og veldig tynn og har type løpekropp. Drømmedama skal speile meg selv, høy, tynn, det vil si sunn tynn, langdistansenropp, slanke hofter ikke for store pupper, slanke lår og slank/tynn midje. Langt hår som meg, kan være både lyst og mørkt hår❤️ Anonymkode: 0463e...683
Gammelsmurfen Skrevet 14. mars 2024 #65 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 18.05): Hva slags kroppsformer liker dere? Store romper, pupper eller smal midje? Høyde, fyldig, slank osv Blond eller ginger osv Anonymkode: 84efd...3b4 Definitivt former med medium til store patatas, ikke for lav, pene hender, langt hår - helst mørk/brunette, snille øyne..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #66 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dine kognitive firsprang for å forsvare ditt eget liv gjør ikke det til en biologisk sannhet. Sannheten er at hadde du hatt muligheten hadde du valgt en bedre mann. Men det har du ikke. Så du har valgt en mann innenfor rekkevidde. Du sier du ikke vil ha en klassisk pen mann? Nei, det er fordi du vet du ikke kan få det. Og derfor er det "ikke din preferanse". Mulig du har blitt sjekket opp av en kjekkas, men han har kun vært intr i å knulle deg. Ingenting mer. Anonymkode: c7935...caa Det er sant at vi faller for folk innen rekkevidde og sånn sett kanskje driver en viss grad av selvbedrag. Heldigvis er vi drevet av følelser i relasjoner, sånn at vi oppriktig vil mene det når vi sier at vi har verdens beste mann, venninne, barn osv… deilig å være lykkelig ☺️ Men at kvinner optimalt sikter etter det beste de kan få utseende-messig og innerst inne ville gått for en klassisk pen mann stemmer bare ikke. Sett noen av mennene til klassisk pene kjendiskvinner for eksempel? Mange kvinner vekter andre egenskaper langt over utseende (og det er ikke BARE status, penger osv) Anonymkode: 8d215...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #67 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men at kvinner optimalt sikter etter det beste de kan få utseende-messig og innerst inne ville gått for en klassisk pen mann stemmer bare ikke. Anonymkode: 8d215...8ab Selvfølgelig gjør det ikke det 😊. Slutt å for trollet. Jeg tok initiativ og «gikk etter» han som er min mann i dag. Jeg gjorde det fordi jeg syntes han var jævlig sexy. Han er alt annet en noen «klassisk pen/billedpen» mann. Den type menn tiltrekker meg bare ikke💁🏼♀️. At et eller annet troll på Kvinneguiden ikke tror på det får heller være 😂 Anonymkode: fee98...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #68 Skrevet 14. mars 2024 Vi liker fred og ro rundt ørene (ref overskriften). Anonymkode: deaec...b99
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #69 Skrevet 15. mars 2024 Stor rumpe, store lår, curvy. Rundt 170, foretrekker brunette men blond og ginger går og. Anonymkode: e7cca...686 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå