AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #41 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva man personlig tiltrekkes av behøver ikke være gjenstand for demokratisk flertall. Men jeg skjønner at ikke alle deler min oppfatning. Anonymkode: b4c24...09b Jeg er da ikke uenig med det, som sagt, selv om man kan finne ut av hva flertallet synes er vakkert, så er det selvsagt mange enkeltpersoner som liker noe helt annet, jeg er nok en av de som liker damer som kanskje ikke flertallet liker, men fint for meg, da er det mindre konkurranse Anonymkode: 3771b...cb4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #42 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): På individnivå ja, men det er forsket på dette, og et symmetrisk ansikt blir av de aller fleste sett på som det fineste, akkurat det er en objektiv sannhet, selv om ikke alle mener det samme Anonymkode: 3771b...cb4 Jeg syntes et symmetrisk ansikt med «riktige» proposjoner er veldig fint..på bilder. Mannen min som jeg syntes er utrolig sexy, har skjev nese etter flere brudd, skakke tenner som står litt «her og der». Er vel knapt noe som er symmetrisk i det ansiktet der for å si det sånn. Hva man syntes er fint i en undersøkelse betyr ikke at det har noe som helst betydning når det kommer til attraksjon/tiltrekning og seksuell interesse. Anonymkode: fee98...0d6 3
Bombasi Skrevet 5. mars 2024 #43 Skrevet 5. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 18.05): Hva slags kroppsformer liker dere? Store romper, pupper eller smal midje? Høyde, fyldig, slank osv Blond eller ginger osv Anonymkode: 84efd...3b4 Normal. Gjerne normal til små rumpe og normal til små pupper, og slank/normalvektig +/- 10kg issh. Hårfarge har ingenting å si, men jeg synes langt og slett hår er finest. Endret 5. mars 2024 av Bombasi
robert_44 Skrevet 6. mars 2024 #44 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 15.40): Hvor store da!? Anonymkode: 84efd...3b4 Store pupper er utrolig deilige. D-cup er digg 😃 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #45 Skrevet 6. mars 2024 Slanke damer med liten rumpe, Blond eller asiatisk / Sør Amerikansk. Søt, gjerne smilehull, langt hår. Uten tatoveringer / piercinger, naturlig sminke, ikke ultra feminine Anonymkode: 404c9...432
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #46 Skrevet 7. mars 2024 robert_44 skrev (På 6.3.2024 den 1.00): Store pupper er utrolig deilige. D-cup er digg 😃 Som du kjenner hvis dere danser passe tett.😍 Anonymkode: c4d53...9ae
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #47 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 14.04): Fotball, golf og biler. Anonymkode: c5482...a24 Anonymkode: d8718...cec
Gjest casca Skrevet 7. mars 2024 #48 Skrevet 7. mars 2024 God helse. Ta vare på kroppen og hjernen. Heller mørkt hår enn blondt, av en eller annen grunn 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #49 Skrevet 11. mars 2024 Instababe kropp uten trutmunn lepper. Det vil si slank, slank midje, medium faste pupper, brede hofter, fyldige veltrente lår og rund sprettrumpe er det perfekte🥰 Men liker ikke "duckface" looken. Hvorfor står så mange kvinner sånn på bilder og fremstiller seg som de er klare for å suge noen? Anonymkode: deaec...b99 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #50 Skrevet 12. mars 2024 On 3/5/2024 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Jeg syntes et symmetrisk ansikt med «riktige» proposjoner er veldig fint..på bilder. Mannen min som jeg syntes er utrolig sexy, har skjev nese etter flere brudd, skakke tenner som står litt «her og der». Er vel knapt noe som er symmetrisk i det ansiktet der for å si det sånn. Hva man syntes er fint i en undersøkelse betyr ikke at det har noe som helst betydning når det kommer til attraksjon/tiltrekning og seksuell interesse. Anonymkode: fee98...0d6 Men nå er du jo ikke sammen med mannen din fordi du kunne velge hvilken som helst mann du ville, og så valgte han. Man er sammen med det man kan få så at din mann har skjev nese betyr ikke at du synes skjeve neser er penere enn ikke. Det er et kompromiss du har gjort for å få parre deg. Anonymkode: c7935...caa
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #51 Skrevet 12. mars 2024 Personlig liker jeg petit, under 160cm. Slank og veltrent, feminin, med langt, mørkt hår. Gjerne mørk hudfarge også. Ikke operert, og helst små pupper og liten rumpe. Når det er sagt, vil personligheten ofte trumfe preferanser - så jeg har også vært med høye, blonde damer. Anonymkode: 026a1...5d4
Gjest Medelsvensson Skrevet 12. mars 2024 #52 Skrevet 12. mars 2024 Jeg liker formene til min kone. Små pupper med god innsving mellom rygg og rumpe som er passe stor. Liker hennes gylne gressgang mellom bena.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #53 Skrevet 12. mars 2024 Kvinne-og en mannskropp kan deles inn i 3 kategorier. Fyldig. Middels. Slank. Puppene bør vera så store at de synes med bunad. Smal midje og , lårene, og leggene bør stå stil med høyden, Foretrekker kvinner som samsvarer med egen høyde 1,70 > 1,80 Anonymkode: 4d8f1...b06
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #54 Skrevet 13. mars 2024 Kvinner kan deles inn i TO kategorier... Damer som PROMPER Damer som fiser Jeg foretrekker damer som kan prompe skikkelig, få det til å dure skikkelig i skinnsofaen. Anonymkode: abc4e...c66
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #55 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 9.47): Men nå er du jo ikke sammen med mannen din fordi du kunne velge hvilken som helst mann du ville, og så valgte han. Man er sammen med det man kan få så at din mann har skjev nese betyr ikke at du synes skjeve neser er penere enn ikke. Det er et kompromiss du har gjort for å få parre deg. Anonymkode: c7935...caa Det er her bristen i hele din «logikk» blir synlig. Du legger som premiss at man må «ta til takke» med noen, fordi den man «egentlig» vil ha er uoppnåelig. Mulig din verden og realitet er slik. Da syntes jeg mest av alt litt synd på deg. Jeg sjekket opp mannen min fordi jeg var tiltrukket av han. Jeg tok kontakt med han fordi jeg var tiltrukket av han. Han tente meg. Nesa hans har ingen relevans utover at det gir et særpreg jeg liker og i denne tråden her definerer han som annet en «klassisk kjekk/billedpen». Hele poenget ser uansett til ut å ha gått over hode på deg. Jeg vil ikke ha en klassisk kjekkas. Jeg vil ikke ha en typisk billedpen mann. De er kjedelige. Jeg blir ikke tiltrukket av de typene. Jeg blir nyskjerrig og tent på menn som har «noe» ved seg. Noe som gir et særpreg. Kunne jeg ha sjekket opp en klassisk kjekkas? Ja💃🏼. Vil jeg det? Nei. Har jeg blitt forsøkt sjekket opp av klassiske kjekkaser? Ja. Anonymkode: fee98...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #56 Skrevet 13. mars 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er her bristen i hele din «logikk» blir synlig. Du legger som premiss at man må «ta til takke» med noen, fordi den man «egentlig» vil ha er uoppnåelig. Mulig din verden og realitet er slik. Da syntes jeg mest av alt litt synd på deg. Jeg sjekket opp mannen min fordi jeg var tiltrukket av han. Jeg tok kontakt med han fordi jeg var tiltrukket av han. Han tente meg. Nesa hans har ingen relevans utover at det gir et særpreg jeg liker og i denne tråden her definerer han som annet en «klassisk kjekk/billedpen». Hele poenget ser uansett til ut å ha gått over hode på deg. Jeg vil ikke ha en klassisk kjekkas. Jeg vil ikke ha en typisk billedpen mann. De er kjedelige. Jeg blir ikke tiltrukket av de typene. Jeg blir nyskjerrig og tent på menn som har «noe» ved seg. Noe som gir et særpreg. Kunne jeg ha sjekket opp en klassisk kjekkas? Ja💃🏼. Vil jeg det? Nei. Har jeg blitt forsøkt sjekket opp av klassiske kjekkaser? Ja. Anonymkode: fee98...0d6 Dine kognitive firsprang for å forsvare ditt eget liv gjør ikke det til en biologisk sannhet. Sannheten er at hadde du hatt muligheten hadde du valgt en bedre mann. Men det har du ikke. Så du har valgt en mann innenfor rekkevidde. Du sier du ikke vil ha en klassisk pen mann? Nei, det er fordi du vet du ikke kan få det. Og derfor er det "ikke din preferanse". Mulig du har blitt sjekket opp av en kjekkas, men han har kun vært intr i å knulle deg. Ingenting mer. Anonymkode: c7935...caa 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #57 Skrevet 13. mars 2024 Jeg har akkurat innsett at jeg har funnet drømmedama på jobben (helsevesenet)...men hun er desverre opptatt. Han er yngre enn meg, har en tydelig definert rompe, som jeg kan skimte både BH og string-truse igjennom, rompa er ikke stor, men den ser absolutt deilig å ta på. Har pupper som er litt under middels størrelse, altså litt mindre enn en håndfull, samtidig som de er ganske så definert under klærne. Hun er ikke tynn, men en litt sånn semi-kraftig bygd kropp, og er håndballspiller, har smal midje. Er på cirka min høyde, kastanjebrunt hår, smiler alltid og ser meg inn i øynene når vi prater, snakker med rolig og behagelig stemme. I tillegg er hun kunnskapsrik og om det er noe i jobbsammenheng så er det meg hun kontakter, også privat... Bare så synd at hun er 25 år yngre ...🤪 Anonymkode: 147e1...2c5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #58 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kunne jeg ha sjekket opp en klassisk kjekkas? Ja💃🏼. Vil jeg det? Nei. Har jeg blitt forsøkt sjekket opp av klassiske kjekkaser? Ja. Alle damer på kg har det. Anonymkode: ee7e9...3ef
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #59 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alle damer på kg har det. Anonymkode: ee7e9...3ef Mange kjekke/attraktive menn prøver seg nok på helt vanlige damer uten at de har tenkt at det skal bli noe mer av det. Anonymkode: b834d...1ba
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #60 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 19.10): Vi menn liker forskjellige typer kvinnekropper. Vi er ikke like. Anonymkode: 03703...263 Typisk grettent svar. Du må være kvinne. Anonymkode: ee7e9...3ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå