K.B. Skrevet 4. mars 2024 #21 Skrevet 4. mars 2024 En normal kropp, har ingen sterke meninger om hårfarge, størrelse på bryster og rumpe. Det er først og fremst personligheten som må klikke. Jeg har dog en issue med "high maintenance" damer, for mye sminke, fillers og silikon her og der er en skikkelig turnoff 1 1
Mykmann41 Skrevet 4. mars 2024 #22 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor store da!? Anonymkode: 84efd...3b4 Tja, tror dette er litt individuelt. En kvinne med mye former rundt hoftene kan gjerne ha store. En av mine ekser hadde C/D cup størrelse, og det kledde henne veldig godt siden hun var formfull ellers. Men en en tynn liten figur med store ballongpupper synes jeg ofte kan se kunstig ut. Da er det ofte nok med størrelse ca B cup som likevel gir fine former siden resten av kroppen er liten og nett. (men personlighet og humor er mye viktigere enn dette, men det spurte du ikke om, så det skal vi la ligge…) 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #23 Skrevet 4. mars 2024 Slank, gjerne veltrent, høyde < 165cm, fast og godt trent rumpe. Petite, kan man vel si. Synes også det er sexy med ei jente med store pupper, men det er ikke et must. Mye mer opptatt av at rumpa er trent da dette er et tegn på at hun tar vare på seg selv med styrketrening. Anonymkode: ba068...03e 2
TomSawyer Skrevet 4. mars 2024 #24 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva slags kroppsformer liker dere? Store romper, pupper eller smal midje? Høyde, fyldig, slank osv Blond eller ginger osv Anonymkode: 84efd...3b4 Jeg liker dere alle så lenge dere ikke er direkte uintelligente eller bitchy. Skulle jeg noen gang ha flere å velge blant klyper jeg meg satans hardt i armen først og tar hu med stor rumpe og tjukke lår..🤭 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #25 Skrevet 4. mars 2024 Rumpe, men det hjelper ikke at du har stor/liten om jeg ikke får lov til å pule den da. Hater denne logikken "Du har lov til å se på men ikke ta på" Anonymkode: 60794...f5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #26 Skrevet 4. mars 2024 2 hours ago, K.B. said: En normal kropp, har ingen sterke meninger om hårfarge, størrelse på bryster og rumpe. Det er først og fremst personligheten som må klikke. Jeg har dog en issue med "high maintenance" damer, for mye sminke, fillers og silikon her og der er en skikkelig turnoff Dette svaret kommer ofte fra menn som ikke kan velge de beste damene uansett 🤭 Anonymkode: c7935...caa 1
K.B. Skrevet 4. mars 2024 #27 Skrevet 4. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette svaret kommer ofte fra menn som ikke kan velge de beste damene uansett 🤭 Anonymkode: c7935...caa For et latterlig svar. Det handler vel mest om at man er smartere så man ser forbi størrelsen på brystene.. Endret 4. mars 2024 av K.B. 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #28 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dette svaret kommer ofte fra menn som ikke kan velge de beste damene uansett 🤭 Anonymkode: c7935...caa De beste damene?? men silikon, fillers og masse sminke ?? Ha ha .. er mann her og det ser bare harry og latterlig ut Anonymkode: bfff5...20d 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #29 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Dette svaret kommer ofte fra menn som ikke kan velge de beste damene uansett 🤭 Anonymkode: c7935...caa Den kommentaren der kommer oftest fra menn som ikke forstår at menn liker forskjellige damer. Jeg har ikke hatt problem med utvalg, men jeg har 9/10 ganger valgt damer som er lubne/overvektig, fordi litt store damer tenner meg. Rart det der at alle ikke er like Anonymkode: 3771b...cb4 3 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #30 Skrevet 4. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Den kommentaren der kommer oftest fra menn som ikke forstår at menn liker forskjellige damer. Jeg har ikke hatt problem med utvalg, men jeg har 9/10 ganger valgt damer som er lubne/overvektig, fordi litt store damer tenner meg. Rart det der at alle ikke er like Anonymkode: 3771b...cb4 Samme her. Men menn som bruker uttrykk som "de beste damene" snakker også om "objektivt attraktive", som om det var opplest og vedtatt hva man tiltrekkes av og i hvilken grad. For min del er dette enestående latterlig. Hva man tiltrekkes av er i hele sin natur noe subjektivt, ikke noe saueflokken har bestemt. Anonymkode: b4c24...09b 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #31 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her. Men menn som bruker uttrykk som "de beste damene" snakker også om "objektivt attraktive", som om det var opplest og vedtatt hva man tiltrekkes av og i hvilken grad. For min del er dette enestående latterlig. Hva man tiltrekkes av er i hele sin natur noe subjektivt, ikke noe saueflokken har bestemt. Anonymkode: b4c24...09b Ja, man kan godt definere skjønnhet objektivt sett, sånn hva flertallet synes er fint, finnes forskning på det, men det er da mange av oss som liker noe helt annet. At en å annen guttunge mener det er fordi jeg ikke kan få bedre får så være, jeg vet de tar feil Anonymkode: 3771b...cb4 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #32 Skrevet 4. mars 2024 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, man kan godt definere skjønnhet objektivt sett, sånn hva flertallet synes er fint, finnes forskning på det, men det er da mange av oss som liker noe helt annet. At en å annen guttunge mener det er fordi jeg ikke kan få bedre får så være, jeg vet de tar feil Anonymkode: 3771b...cb4 Jeg syns det er tull i alle fall. Objektiv betyr ifølge Store Norske Leksikon: "Objektiv brukes om noe som baseres på fakta og ikke preges av følelser, personlig interesse eller oppfatning." Det er ikke sånn tiltrekning mellom individuelle mennesker fungerer! Uansett hva "flertallet" måtte mene. Anonymkode: b4c24...09b 1
Even Tuell Skrevet 4. mars 2024 #33 Skrevet 4. mars 2024 Om jeg skulle designe min drømmekvinnekropp så ville det vært en som var like høy som meg, normal kroppsbygning (verken utpreget velltrent eller overvektig og pupper i håndfull-størrelsen. Når det er sagt, så har jeg verken lyst til eller vil få muligheten til å designe en kropp ... og det passer meg fint. Jeg lever fint med at folk er folk og folk er forskjellige. En ekte person er ikke glansbilde-perfekt, men det gjør ikke noe. Det viktige er at man er "ekte" og komfortable med slik man er. Og uansett kropp, så er det holdninger, oppførsel, humor, meninger, interesser og alt det der som gjør en person til en potensiell partner istedenfor en "hvem som helst". 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #34 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg syns det er tull i alle fall. Objektiv betyr ifølge Store Norske Leksikon: "Objektiv brukes om noe som baseres på fakta og ikke preges av følelser, personlig interesse eller oppfatning." Det er ikke sånn tiltrekning mellom individuelle mennesker fungerer! Uansett hva "flertallet" måtte mene. Anonymkode: b4c24...09b Man kan vel objektivt måle folks subjektive mening. Når vi har demokratiske valg så er stemmegivningen et objektivt mål på hva folk mener? Uansett så er det noen kvinner (og menn) som mange finner attraktive, og noen som få finner attraktive. Anonymkode: b834d...1ba
Sander33 Skrevet 5. mars 2024 #35 Skrevet 5. mars 2024 (endret) Pene snille øyne, langt hår, høyde under 173. Naturlig og lite sminke. Litt sporty interesser eller liker å være på småturer. Leken og ikke kjedelig. Helst uvaksinert mRNA og ved god helse fremover. Ingen tatoos. Ingen barn, eller har voksne barn. Ukomplisert. Lidenskapelig. Sporty. DET er drømmedama det! Endret 5. mars 2024 av Sander33
Østkantgutt1913 Skrevet 5. mars 2024 #36 Skrevet 5. mars 2024 Silikon er turnof Kjente ei som fylte opp litt for mye, det så bare teit ut
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #37 Skrevet 5. mars 2024 Det viktigste er at proporsjonene stemmer synes jeg. Synes bare det ser rart ut hvis ei tynn flis, har unaturlig store pupper. Eller at ræva er dobbelt så bred som resten av kroppen. Det er fint så lenge det ser naturlig ut for den det gjelder. Hårfarge har egentlig ikke så mye å si, men har alltid vært litt svak for blondiner. Anonymkode: 795fb...6fb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #38 Skrevet 5. mars 2024 Kvinner i sexy kjoler og moderat sminket. Ikke for tynn og ikke for fet. Langt hår er ett pluss. Anonymkode: ed91b...29f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #39 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg syns det er tull i alle fall. Objektiv betyr ifølge Store Norske Leksikon: "Objektiv brukes om noe som baseres på fakta og ikke preges av følelser, personlig interesse eller oppfatning." Det er ikke sånn tiltrekning mellom individuelle mennesker fungerer! Uansett hva "flertallet" måtte mene. Anonymkode: b4c24...09b På individnivå ja, men det er forsket på dette, og et symmetrisk ansikt blir av de aller fleste sett på som det fineste, akkurat det er en objektiv sannhet, selv om ikke alle mener det samme Anonymkode: 3771b...cb4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #40 Skrevet 5. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: På individnivå ja, men det er forsket på dette, og et symmetrisk ansikt blir av de aller fleste sett på som det fineste, akkurat det er en objektiv sannhet, selv om ikke alle mener det samme Anonymkode: 3771b...cb4 Hva man personlig tiltrekkes av behøver ikke være gjenstand for demokratisk flertall. Men jeg skjønner at ikke alle deler min oppfatning. Anonymkode: b4c24...09b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå