Gå til innhold

Søstera mi åpner døra mens jeg er naken og dusjer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hæ? Forstod ingenting av innlegget ditt. Hva er dosen, soffa og alt det andre uforståelige du nevner?

Dere høres ut som barn som ikke har blitt tenåringer enda.

Anonymkode: 9615d...79f

dosen = doen?     Soffa=sofa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som hun har noen "bokstaver". Men når du vet at hun oppfører seg slik er det bare å si fra neste gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hun er 25…

Anonymkode: 4c2fd...cfa

Hun er din lillesøster og er 25år gammel, på tide å flytte ut kanskje?

Bortsett fra alternativet over så har du faktisk kun 1, og det er å si ifra FØR du går i dusjen så de andre i husstanden kan velge å gå på do først. Om det heller ikke stopper henne fra å vri opp låsen så er det bare å installere en ekstra slå på innsiden, da får hun alikevel ikke opp døren selv om hun låser opp hovedlåsen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mt3 skrev (1 time siden):

Bortsett fra alternativet over så har du faktisk kun 1, og det er å si ifra FØR du går i dusjen så de andre i husstanden kan velge å gå på do først. Om det heller ikke stopper henne fra å vri opp låsen så er det bare å installere en ekstra slå på innsiden, da får hun alikevel ikke opp døren selv om hun låser opp hovedlåsen. 

Det står ikke at 25åringen er lillesøsteren. Lillesøsteren er 16år.

Anonymkode: 2b070...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

lillesøstera mi på 16 støtter henne, hun sier «ja du bør gi beskjed før du dusjer»

jeg mener at man ikke behøver å annonsere? jeg skulle bare bruke 15-20 min maks.

om jeg bruker 15 min på å bæsje eller dusje, er opp til meg?

idag feks var doen ledig hele dagen, Men i det jeg gikk. 5 min etter begynte å skrike og dunke og si hun må skikkelig og at jeg må si ifra

noe sier meg hun er veldig opphengt i at jeg ikke sier ifra? Jeg tenker må man skikkelig på do går man når den er ledig?

ikke venter på at en dusjer også begynner å skrike

Ja, men sier i fra når man planlegger å okkupere badet over lengre tid og der ikke er flere toalett i huset.

Anonymkode: 9a3d5...6f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Alle gangene måtte hun «skikkelig på do».

Jeg kunne vært søstra di. Jeg må skikkelig på do nesten hver gang jeg reiser meg opp fra sofaen, eller hver gang jeg kommer hjem. Det er noe psykisk, verst er det når jeg kommer hjem og kjemper for å holde meg mens jeg vrir om nøkkelen, da er det full fart inn på do og det har hendt at buksa ble klissvåt to sekunder før jeg skulle vært i sikkerhet på do. 

Anonymkode: fa5dc...8df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mt3 skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke ideen, for det er veldig flaut for søster å tisse i buksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 - Da sier du ifra når du går i dusjen "Hei, jeg skal dusje nå, er det noen som skal noe på badet først?"

2 - Står hun fremdeles og dundrer på døra etterpå så bare overhører du det.

3 -  Låser hun seg inn snur du deg tilfeldigvis mot døra idet hun går inn med dusjhodet i hånda.....

Anonymkode: eb0a3...5cb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

1 - Da sier du ifra når du går i dusjen "Hei, jeg skal dusje nå, er det noen som skal noe på badet først?"

2 - Står hun fremdeles og dundrer på døra etterpå så bare overhører du det.

3 -  Låser hun seg inn snur du deg tilfeldigvis mot døra idet hun går inn med dusjhodet i hånda.....

Anonymkode: eb0a3...5cb

Punkt 1 er bra,

punkt 2, ikke lås døra, da kommer hun seg inn med minst mulig forsinkelse og stress.

3. La hun gjøre seg ferdig i fred og ro. Ikke bry deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Skal jo bare ta kjapp dusj, som tar meg 15 min i all hovedsak.

og doen står ledig en stund før jeg dusjer? Tenker da må jo ingen på do?

Si fra før du dusjer, så er saken løst. 

Anonymkode: 9a87a...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg liker ikke ideen, for det er veldig flaut for søster å tisse i buksa. 

Om den personen som skal dusje gir beskjed FØR en går i dusjen om at den som må på do må gå nå eller vente en halvtime, da skal det være null problem for en normal person mellom 4-90år å holde seg i 15-30min til badet igjen er ledig.

Men jeg skjønner godt at en bør gi beskjed før en okkuperer toalettet i 15-30min, om det faktisk er kun ett toalett i boligen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bare har én do i huset / leiligheten så bør du si ifra før du dusjer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste gang får du si ifra før du skal i dusjen, og drit i om hun begynner å sutre og klage rett etter at du har hoppet i dusjen. 

Jeg tipper at hun fint klarer å holde seg, så snart hun oppdager at du ikke bryr deg om klagesangen hennes lenger. 

Anonymkode: 334e7...0b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Neste gang får du si ifra før du skal i dusjen, og drit i om hun begynner å sutre og klage rett etter at du har hoppet i dusjen. 

Jeg tipper at hun fint klarer å holde seg, så snart hun oppdager at du ikke bryr deg om klagesangen hennes lenger. 

Anonymkode: 334e7...0b4

Eller bare sette klar en bøtte på utsiden av baderomsdøra, om det er helt krise liksom.... 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen er jo sånn. De kan sitte og holde seg i timesvis, men når badet er okkupert i 10 minutter er det KRISE! 

Min var var helt lik når det gjaldt middag. Med en gang middagen var klar så måtte han drite og kom alltid for 10-15 minutter for seint til bordet. 

Anonymkode: 38a58...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørt om å låse døra? 🙄

Anonymkode: df1a8...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...