Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i min mensen periode, men mensen min er ikke som den pleier. Jeg pleier å ha rød og mye blod den første dagen. Når jeg tørker meg selv etter å ha gått på do så ser jeg blod noe rødt, noe rosa men på selve bindet kommer det veldig lite på Den. Hadde samleie for ca 2 uker siden hvor kondomen sprakk men tok en angrepille 10/11 på morningen dagen etter men jeg tror ikke den hjalp for jeg er sikker på at jeg hadde eggløsning før jeg tok pillen og før samleie. Kan pillen fortsatt fungere? Er fortsatt usikker på om jeg har mensen nå eller om det er noe annet….

Anonymkode: add92...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde eggløsning før du tok pillen virker den ikke nei, men det er fortsatt kun ca 20% sjanse for å bli gravid 

Skrevet

Ta en test om du er usikker 

AnonymBruker
Skrevet

Angrepillen fungere kum dersom de er tatt før eggløsning skjer.. Leser ingen pakningsvedlegg lengre? 

Selv om de tas før eggløsning skjer, virker de kun i ca 70% av tilfellene. Angrepillen er ikke trygge. 

Anonymkode: c6855...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test. Er den negativ tar du en ny test 3 dager etterpå. 

Anonymkode: 061d4...bfc

AnonymBruker
Skrevet

Men når jeg tørker meg så har jeg rødt blod og noen ganger er det litt lysere. Er det mulig at det bare kan være noe effekt og at mensen kommer til imorgen/ de neste dagene eller er deg fortsatt mulig at jeg kan være gravid? 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men når jeg tørker meg så har jeg rødt blod og noen ganger er det litt lysere. Er det mulig at det bare kan være noe effekt og at mensen kommer til imorgen/ de neste dagene eller er deg fortsatt mulig at jeg kan være gravid? 

Alt er mulig. Vi er ikke graviditetstester.

Anonymkode: 09aa4...531

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er det festeblødning. Ta en test. 

Anonymkode: 65cf5...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...