AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Kjenner til denne fyren altså. Vi har aldri diskutert analsex, og og heller aldri snakket om å ha noe inni der. Men plutselig så kjenner jeg både finger i analen og klitoris samtidig. Max 3 minutter før den hendelsen hadde han plutselig begynt å fingre meg, og kroppen ga veldig motstand så jeg sa i fra. Så stoppet han, men som sagt Max 3 minutter etter så var jeg i en stilling som jeg ikke så stort. Så merker jeg som sagt plutselig finger i både anal og klitoris. Er ikke dette veldig rødt flagg? Anonymkode: c81aa...246 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Er nok bare du som overtenker, synes jeg. Anonymkode: ffdf1...146
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Gigantisk rødt flagg! Anonymkode: 7713f...735 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Om du sier nei, og han fortsetter så er det jo selvsagt et stort Rødt flagg. Forslår at du avslutter alt med denne fyren. Men noe finger I klitoris, det har du nok ikke hatt…. Anonymkode: 7620c...b11 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Hadde vært et rødt flagg dersom han ikke stoppet da du sa stopp, men dersom han respekterte deg og ikke gjentar dette igjen, ville jeg ikke sett på det som et rødt flagg.. Anonymkode: b352a...c95 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjenner til denne fyren altså. Vi har aldri diskutert analsex, og og heller aldri snakket om å ha noe inni der. Men plutselig så kjenner jeg både finger i analen og klitoris samtidig. Max 3 minutter før den hendelsen hadde han plutselig begynt å fingre meg, og kroppen ga veldig motstand så jeg sa i fra. Så stoppet han, men som sagt Max 3 minutter etter så var jeg i en stilling som jeg ikke så stort. Så merker jeg som sagt plutselig finger i både anal og klitoris. Er ikke dette veldig rødt flagg? Anonymkode: c81aa...246 Kjenner til denne fyren?! Hvorfor har dere sex, da? Er dere kjærester e.l.? Men bra at han stoppet da du sa ifra Anonymkode: 17d15...629
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Finger i klitoris? Anonymkode: 11897...271 Jeg mente kjeden selvfølgelig. Ts Anonymkode: c81aa...246
Bålkaffe Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 at han tar seg til rette uten å verken spørre eller å ha diskutert dette med deg først, det er et rødt flagg, ja. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 Man begynner ikke bare å ha analsex med noen uten samtykke. Kom deg unna han der! Anonymkode: f67ee...93a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Man begynner ikke bare å ha analsex med noen uten samtykke. Kom deg unna han der! Anonymkode: f67ee...93a En fing i rumpen er vel nesten ikke å regne som analsex, men som med all annen sex slutter man om mottager sier "stopp" Anonymkode: 19fa6...e31 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 Hadde ikke vært no-go for meg, så ikke nødvendigvis rødt flagg hvis man er vant til at sånt er ok. Så lenge han stoppet og respekterte deg da du "skrek til" og sa med litt hunor at det var litt raskt å stikke fingeren inn i begge hull, at det går klare seg med ett. Anonymkode: f0abd...a2f
Andro Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 Jo, å trø over andres grenser, og ikke avklare hvor de går er et faresignal - et såkalt rødt flagg. At an prøver på nytt etter å ha fått nei er egentlig et overgrep. Styr unna. 2
Stoltskeiv Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Jeg mener dette er overgrep. Han fingret deg, og da kroppen din strittet i mot OG du sa i fra, så benytter han muligheten når du ikke kan se, til å gå inn i både skjede og analen 3 minutter etterpå UTEN å spørre om samtykke. Det er definitivt overgrep. Jeg anbefaler deg virkelig å gå til et overgrepsmottak og fortelle hva som skjedde. Og hvis du vil, så burde du anmelde det. Du er neppe den første dessverre ❤️ Endret 3. mars 2024 av Stoltskeiv 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har en kjæreste som tok fingeren litt inni analen min mens jeg ridde han, men jeg ble ganske mer opphisset av det. Så det er pirrende for meg. Han prøvde seg frem og jeg likte det. Anonymkode: 89705...182
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 En finger i rompa er Io helt naturlig for de fleste av oss. Hvis du synes han gikk for langt, er det jo ikke noe greit, men jeg nyter det i alle fall
Stoltskeiv Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 16.45): Jeg har en kjæreste som tok fingeren litt inni analen min mens jeg ridde han, men jeg ble ganske mer opphisset av det. Så det er pirrende for meg. Han prøvde seg frem og jeg likte det. Anonymkode: 89705...182 Forskjellen her er vel at hun hadde sagt nei, og ga utrykk for at det ikke var greit 3 minutter tidligere, og han gikk inn i henne uten å be om samtykke. Endret 4. mars 2024 av Stoltskeiv 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært et rødt flagg dersom han ikke stoppet da du sa stopp, men dersom han respekterte deg og ikke gjentar dette igjen, ville jeg ikke sett på det som et rødt flagg.. Anonymkode: b352a...c95 Så det er greit å gå videre så lenge man bare har fått et nei. Og da ta det skrittet videre enn hva man fikk nei for i utgangspunktet. Sunt Innlegg å komme med til hva som tydeligvis er ei ung jente 💪 Anonymkode: 864b9...d10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mente kjeden selvfølgelig. Ts Anonymkode: c81aa...246 Kjeden? Anonymkode: b3227...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå